Gå til innhold

Ubeskyttet sex med Bull


Gjest par29oslo

Praktiserer dere ubeskyttet sex med ekstra mann?  

190 stemmer

  1. 1. Praktiserer dere ubeskyttet sex med ekstra mann?

    • Nei, alltid med kondom
    • Ja, i sikker periode
    • Ja, "hopper av i svingen"
    • Ja, men med prevensjon


Anbefalte innlegg

  • 5 måneder senere...
  • 3 weeks later...
  • 1 måned senere...

Mannen bruker ALLTID kondom når vi leker med en ekstra dame, uansett hvor godt vi kommer overens med damemenneske, kjipt å få sykdommer, bare fordi man tillater seg selv å stole på noen, ikke rent få sykdommer en faktisk ikke blir kvitt! Hapatitt, herpes, for å ikke glemme Aids... Idiotisk å ta sjansen på noe annet syns vi, men for all del, gjør som dere vil.., russisk rullett kan da være spennende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

I forrige forhold gikk jeg på pillen, men nå er både mann og elsker sterilisert :D Jeg er veldig redd for sykdommer og kunne nok aldri tatt til meg en helt ukjent Bull, da måtte han ha stilt med helt fersk rapport fra venerisk om at han var frisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan kun svare for meg selv. Men for mine 2 faste buller er det totalt uaktuelt å bruke kondom. Det er nok defor jeg foretrekker å ha fast(e) bull(er), og er ikke fan av gangbang og slike konstellasjoner. Mannen min, hanreien, får derimot aldri lov til å tukle med seg selv før jeg har pyntet han med en rosa kondom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Skal ganske så snart ha mitt første møte med en Bull jeg har hatt kontakt med en god stund. Jeg nyter best uten beskyttelse , så velger på grunnlag av den tilliten jeg har fått til han å ha sex uten kondom. Ville uten tvil brukt kondom om d skulle vært aktuelt å ha sex med en bull som jeg ikke kjente noe til.

Endret av HW&Cuck
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
  • 8 måneder senere...
  • 9 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...