Gjest par29oslo Skrevet 2. juli 2012 Share Skrevet 2. juli 2012 Praktiserer dere ubeskyttet sex med ekstra mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drama229 Skrevet 2. juli 2012 Share Skrevet 2. juli 2012 Jeg har gjerne ubeskyttet sex:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vali_ent Skrevet 2. juli 2012 Share Skrevet 2. juli 2012 Frøkna her i hus har bare hatt ubeskyttet sex. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snetingdal Skrevet 2. juli 2012 Share Skrevet 2. juli 2012 Har alltid ubeskyttet sex, men det betinger jo kanskje at vi er trygge på både det ene og andre. Er forøvrig sterilisert, så barn blir det jo ikke:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carolyn Skrevet 4. desember 2012 Share Skrevet 4. desember 2012 always protected! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stingray Skrevet 22. desember 2012 Share Skrevet 22. desember 2012 Joda, men bull er også godt gift. Uten en skikkelig creampie er det liksom ikke helt det samme... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frøya Skrevet 14. februar 2013 Share Skrevet 14. februar 2013 Nei, aldri! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stemann Skrevet 14. februar 2013 Share Skrevet 14. februar 2013 Hovedregelen her er regnfrakk, men ikke veldig strengt. Føler hun seg trygg på elskeren, så er det for meg ok uten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boytrondheim Skrevet 21. februar 2013 Share Skrevet 21. februar 2013 Damen får bestemme det synes jeg, men helt klart best uten på alle måter :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tewn Skrevet 21. februar 2013 Share Skrevet 21. februar 2013 Aldri uten beskyttelse, eller .... da skal vi være ultratrygge, dvs godt bekjente. Ingen vits i tull hverken for den ene eller andre. Husk - bullen har det ikke noe bedre om han får noe med seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckold2009 Skrevet 21. februar 2013 Share Skrevet 21. februar 2013 frune her bruker ikke kondom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JogM Skrevet 23. februar 2013 Share Skrevet 23. februar 2013 Mannen bruker ALLTID kondom når vi leker med en ekstra dame, uansett hvor godt vi kommer overens med damemenneske, kjipt å få sykdommer, bare fordi man tillater seg selv å stole på noen, ikke rent få sykdommer en faktisk ikke blir kvitt! Hapatitt, herpes, for å ikke glemme Aids... Idiotisk å ta sjansen på noe annet syns vi, men for all del, gjør som dere vil.., russisk rullett kan da være spennende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissPigg Skrevet 7. august 2013 Share Skrevet 7. august 2013 I forrige forhold gikk jeg på pillen, men nå er både mann og elsker sterilisert Jeg er veldig redd for sykdommer og kunne nok aldri tatt til meg en helt ukjent Bull, da måtte han ha stilt med helt fersk rapport fra venerisk om at han var frisk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hotwife&hanrei Skrevet 10. august 2013 Share Skrevet 10. august 2013 Jeg kan kun svare for meg selv. Men for mine 2 faste buller er det totalt uaktuelt å bruke kondom. Det er nok defor jeg foretrekker å ha fast(e) bull(er), og er ikke fan av gangbang og slike konstellasjoner. Mannen min, hanreien, får derimot aldri lov til å tukle med seg selv før jeg har pyntet han med en rosa kondom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HW&Cuck Skrevet 26. november 2015 Share Skrevet 26. november 2015 (endret) Skal ganske så snart ha mitt første møte med en Bull jeg har hatt kontakt med en god stund. Jeg nyter best uten beskyttelse , så velger på grunnlag av den tilliten jeg har fått til han å ha sex uten kondom. Ville uten tvil brukt kondom om d skulle vært aktuelt å ha sex med en bull som jeg ikke kjente noe til. Endret 26. november 2015 av HW&Cuck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sinfield Skrevet 17. januar 2019 Share Skrevet 17. januar 2019 Har alltid kjørt bart. Hun er over menopausen og nyter sex som hun aldri gjorde i fertil alder. Og bulls er alltid godt gifte menn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pungen Skrevet 18. september 2019 Share Skrevet 18. september 2019 Hun lar han sprute inne i musa, da hun har spiral. Og når vi vet han er fri for sykdommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ambivalent Skrevet 4. juli 2020 Share Skrevet 4. juli 2020 (endret) Ikke ubeskyttet med tanke på mulig graviditet, hun bruker spiral. Ingen kondom for Bull hos oss, han skal levere ladningen i henne. For min del er hovedregel kondom, når jeg tillates et samleie. Endret 11. juli 2020 av Ambivalent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk gutt Skrevet 4. juli 2020 Share Skrevet 4. juli 2020 En herlige creampie er bestadig best samt legge igjen spor i både det ene å andre hullet ? Men jeg kjører safe å med kondom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.