Gå til innhold

Bare en kopp kaffe.


Spen0l

Anbefalte innlegg

Tenkte å dele en historie med dere for noe som skjedde for noen måneder siden.

 

 

 

Steller meg litt og forsvinner ut døren i 2030 tiden. Jeg skal møte Steffen, en flott mann på 37 år. (navnet stemmer ikke med virkeligheten). Planen er å drikke kaffe og se på skandale hotellet Les: Paradise Hotel. Jeg er nokså nervøs, skal jo tross alt møte han for første gang. Kun for å hilse på.

 

Mens vi satt å så på skandale hotellet, lå Steffen å klødde seg på ballene. Barbert seg uten barberskum. Det var vanskelig å konsentrere seg ordentlig om å se på tv, var jo pikken hans jeg ville ha. Vi snakket litt om baller, og fikk kjenne litt på hans, helt glattbarbert.

 

Etter tre kopper med kaffe var praten og skandale hotellet ferdig, var egentlig på vei ut døra, før han spør om jeg ikke kan ta å massere han litt på ryggen. Klart kan jeg det. Og han går inn på soverommet sitt, tar av seg klærne og ligger på magen foran meg. Tar å setter meg på den flotte rumpa hans, mens jeg masserer han med fuktighetskrem på ryggen. Etter vært som jeg masserer blir jeg enda våtere enn det jeg er. Fantaserer om at jeg tar han bakfra med strap-on mens jeg jokker meg frem og tilbake på rumpa hans.

 

 

Etter vært så går hendene mine lengre og lengre ned. Gnir og masserer den deilige rumpa hans, ballene blir smeiget forsiktig over. Han løper opp rumpa, slik at ryggen står i svai. Masserer forsiktig rumpeballene nå, og lar litt spytt renne ned til rumpehullet, og så sklir det en finger inn i det trange rumpehullet hans. Mens fingeren min får lekt seg, finner tungen min ballene hans. Og slik fortsetter det.

 

Tungen min streifer over rumpe hullet hans flere ganger. Jeg er så våt at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg. Steffen legger seg på ryggen, jeg får suge pikken hans litt, før han tar over med hånden, og presser hode mitt ned til rumpa hans med beina. Den ene fingeren hans finner frem til rumpa mi, og koser seg med den, mens han runker og jeg slikker han i rumpa. Han gir tegn til at han må spurte og slepper meg opp fra rumpa, og jeg får servert hele satsen i munnen, svelger vær eneste dråpe.

 

Vi sitter å snakker litt før jeg finner sakene mine og tusler ut døra med en mus som er så våt. I bilen tar jeg å ringer kjæresten min, å sier jeg er på vei hjem. Han er litt nysgjerrig på å høre hvordan Steffen er. Men sier jeg skal forklare når jeg kommer hjem.

 

Når jeg kommer hjem gir jeg kjæresten min et tungekyss med spermsmak i munnen. Forteller litt kort om hva som skjedde, og før jeg viste ordet av det, lå jeg i senga med rumpa opp i været, og kjærestens deilige pikk i musa mi. Han tar meg skikkelig hardt mens han hører på hva jeg sier i detalj, det tar ikke lang tid før han spruter mye dypt inni meg. Han holder på litt til slik at jeg også får en orgasme.

 

Kjæresten legger seg på rygg. Men jeg er fortsatt veldig kåt og våt, så jeg setter meg oppå han å rir både han og meg til en orgasme til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dykker80

Mmmm tøsa mi var utrolig opphissende og slikke opp deilig sperm fra fitta di etter den turen og kjenne lukten av fremmed pikk fra den herlige fitta di ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...