Gå til innhold

Min fantasi.....


Anbefalte innlegg

En av mine seksuelle fantasier…..

 

Jeg skal ut på byn , tar på meg en tynn svart bh, strømper og en liten florlett og svart kjole..... Jeg sminker meg pent og setter håret opp i en løs knute… Det er ingen som kan gjette at under denne påkledningen ,bor en skitten tøs som trenger en fast hånd…….

Truseløs er noe av det mest opphissende jeg vet så trusen den lar jeg lett bli hjemme.... Musen er glatt som alltid og jeg kjenner opphisselsen øke fort i hele kroppen mens jeg setter meg for å vente på taxien.....

 

Jeg skal på en blind- date ( med annerledes og seksuell vri) og jeg lurer skikkelig på om dette blir bra... Det hele er nytt for meg , skremmende , opphissende og Helt utrolig spennende på en gang ,men jeg er så opphisset at jeg aldri kommer til å melde pass og jeg ser fram til å endelig få oppleve en av mine mest personlige, private fantasier.......

 

Taxien har kommet og jeg setter meg pent inn, opplyser sjåføren om hvor jeg skal og setter meg godt tilbake….

Snart ankommer jeg Bergen sentrum og spaserer til avtale punktet og bare venter, tar meg en nervøs røyk og ser meg forsiktig rundt.... Det er skummelt å stå der i mørket, men jeg blir unektelig kåtere av å stå slik på et mørkt sted , i skjul fra de aller fleste av Bergens befolkning...........

 

Det går ikke mange minuttene før det kommer en mørkkledd skikkelse, I det han skal til å gå forbi meg nikker han lett til meg. Jeg nikker tilbake og spillet setter i gang….. Han snur fort i det han passerer meg, legger hånden over munnen min og ser meg strengt inn i øynene.. Med et lavt bestemt blikk dytter meg opp mot veggen , snur meg hardt og bestemt rundt og starter å beføle kroppen min med krevende hender..... Pulsen min øker kraftig og jeg kjenner det suser i ørene, musen min reagerer umiddelbart og jeg elsker følelsen av mandige ,bestemte og krevende hender som i røffe tak tar seg til rette av kroppen min.

Det går sterke lyn i kroppen min og jeg klarer ikke puste skikkelig. Pusten kommer i korte hvin og jeg prøver å slippe tak i redselen som blander seg med opphisselse i kroppen min....... Jeg blir så sinnsykt kåt og kjenner at musen min er blitt klissvåt...... Hendene finner veien oppover lårene mine og jeg skjelver av ren nytelse når han finner det glatte,våte ventende musen min......

Jeg hører pusten hans øke og det kommer et par stønn fra han.... Så vanvittig deilig , jeg elsker menn som tørr gi utrykk for sin egen nytelse :) Etter mer røff beføling og irettesettelse ifra den fremmede om at jeg skal være stille , stå i ro og ikke se på han presser han endelig to fingre inn i meg . Han fingerknuller meg ganske hardt med den ene hånden.. Den andre hånden brukes til å holde hendene mine hardt fast, mens jeg blir presset bestemt mot veggen.... Det er utrolig deilig å stå slik med rumpen blottet og kjenne nattens svake sommerbris stryke den bare huden min….

Jeg kommer så det spruter og jeg kjenner saftene mine renner nedover lårene mine... Små klynk unnslipper meg i det orgasmen rir i kroppen min....

Pusten til den fremmede går nå uvirkelig fort og etter kort tid blir jeg presset ned på kne, snudd rundt og befalt til å suge kuken hans...

Jeg er lydig og gjør som jeg har fått beskjed om :) Jeg starter med å dra tungen langs pikken hans, kysse og små bite i lysken, jobber meg nedover og koser med baller og området rundt :) Mannen begynner å stønne og jeg kjenner at det rykker litt i kuken.... Tar sats og kobler meg på suger, slikker og nyter smaken av deilig kåt mann... Han stønner mer nå og jeg gleder meg til han skal sprute munnen min full av deilig sæd, men i det jeg tror jeg skal få satsen ,snur han meg brutalt rundt og fyrer pikkhoddet mot rumpen min... Han presser meg på og jeg kjenner det er vondt, deilig vondt og en ny følelse jeg ikke har kjent før brer seg i stumpen........ Han trekker seg ut etter noen kraftige rykk og stønner : "faen så deilig" til meg.... Skuffet og super kåt innser jeg at han har sprutet rumpen min full. Ja,ja - tenker jeg, jeg fikk no i allefall en orgasme, selv om kroppen skriker etter mer.... Jeg begynner å rette på meg, tenker å komme meg vekk, slik som avtalen var på forhånd..., men i det jeg trekker meg unna tar han tak i meg å spør hvor jeg har tenkt meg?? Jeg blir litt forfjamset og skal til å si noe før han avbryter meg med nok et bestemt Hyysh..... Har snur meg rundt igjen, løfter på kjolen min , fyrer pikken i meg og kraftknuller meg i musen.... Orgasmene mine ,lar ikke vente på seg og jeg kommer som perler på en snor . Det begynner å bli helst vanskelig å ikke stønne høyt i ren nytelse......

Han roer det hele ned og trekker pikken ut, løfter den ene foten min opp og holder den oppe med armen sin, så borrer han ansiktet inn mot stumpen og slikker meg så jeg hyyyyler av vellyst........ Mens jeg kommer kjenner jeg at sæden hans kommer piplende ut og i det jeg tenker å tørke det vekk for han, stopper han meg og kjører pikken bestemt opp i rumpen min..... Sæden fungerer som god glid og det hele ender med et analtritt jeg aldri har opplevd maken til og han avslutter etter at jeg har fått nok noen flertalls orgasmer.......

 

Støl og utpult ordner jeg på hår og klær ,så går jeg derifra og ser meg ikke tilbake....

Vel hjemme sitter min mann med pikken i hånden og venter spent på resultatet av blind- daten han har ordnet for konen sin……..

 

 

Det var min historie, :)

får jeg din???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...