JMG Skrevet 5. desember 2020 Share Skrevet 5. desember 2020 Hei, har dere noen annbefslinger til hva en hun burde ha på seg under ett treff? Sexy undertøy, stayups og heler er selvfølgelig på. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulltull Skrevet 5. desember 2020 Share Skrevet 5. desember 2020 Stay-ups, nettingstrømper og null truse/bh. Eventuelt be bull sende ønskeliste til cucken som må kjøpe inn klærne på vegne av hw og bull. 2 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bulltoy Skrevet 6. desember 2020 Share Skrevet 6. desember 2020 Stayups og høye hæler er svært pirrende for min del Noe som gjør at jeg elsker å kjøre et par runder ekstra. En fin liten stringtruse er jeg også glad i. Det er noe av det beste å trekke den av eller til siden på en ny hw. Liker godt når hun møter opp i splitter nytt undertøy, som jeg er den første til å komme over. 2 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolphiner Skrevet 6. desember 2020 Share Skrevet 6. desember 2020 Hei JMG Det kommer ann på! Først og fremst hvilken rolle Kvinnen har til Bull. I utgangspunktet det som gir den høyeste sensuelle energien. Som dominant bull setter jeg veldig pris på at konen spør pent, om hva jeg ønsker, og lever opp til kravene som blir gitt. Det mest sexy er at hun blir kåt og er ivrig på å vise at hun etterlever. Hva jeg liker kommer ann på kvinnen og hva jeg får et ekstra kick av akkurat der å da. Dolphiner 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakerman Skrevet 6. desember 2020 Share Skrevet 6. desember 2020 Hei En fulltreffer for meg er da hun møtte opp i kun kåpe, høye hæler, korset, strømper og en liten sexy truse - og ellers ingenting under ☺️? Da snakker vi om en virkelig hot Hotwife da ☺️? Tror begge satt pris på det antrekket ☺️ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolphiner Skrevet 6. desember 2020 Share Skrevet 6. desember 2020 Bakerman skrev (12 minutter siden): Hei En fulltreffer for meg er da hun møtte opp i kun kåpe, høye hæler, korset, strømper og en liten sexy truse - og ellers ingenting under ☺️? Da snakker vi om en virkelig hot Hotwife da ☺️? Tror begge satt pris på det antrekket ☺️ Har hun i tillegg pyntet seg med en plugg bak er antrekket komplett?? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakerman Skrevet 6. desember 2020 Share Skrevet 6. desember 2020 Dolphiner skrev (1 time siden): Har hun i tillegg pyntet seg med en plugg bak er antrekket komplett?? Nei plugg bak er ikke så farlig, men kan legge til at hun toppet det hele med farlig røde sexy lepper ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirtyd Skrevet 7. desember 2020 Share Skrevet 7. desember 2020 Sendt min blant annet truseløs m stayups og kort kjole. Fikk hyggelig tilbakemelding av han som hentet henne Var spontant og deilig. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rache Skrevet 9. desember 2020 Share Skrevet 9. desember 2020 JMG skrev (På 5.12.2020 den 19.53): Hei, har dere noen annbefslinger til hva en hun burde ha på seg under ett treff? Sexy undertøy, stayups og heler er selvfølgelig på. Trenger ikke å ha på noe mer. For min del så er det ekstra sexy med undertøy i lakk eller lær 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Playful Skrevet 9. desember 2020 Share Skrevet 9. desember 2020 Ankelkjede er jo et passende smykke... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergenscuck Skrevet 19. mars 2022 Share Skrevet 19. mars 2022 Nøkkel til kuklåsen i halskjede er et must. 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.