Gå til innhold

Hva bør hotwife ha på under treff?


JMG

Anbefalte innlegg

Stayups og høye hæler er svært pirrende for min del ;) Noe som gjør at jeg elsker å kjøre et par runder ekstra.

En fin liten stringtruse er jeg også glad i. Det er noe av det beste å trekke den av eller til siden på en ny hw. Liker godt når hun møter opp i splitter nytt undertøy, som jeg er den første til å komme over.

  • Liker 2
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei JMG

Det kommer ann på! Først og fremst hvilken rolle Kvinnen har til Bull. I utgangspunktet det som gir den høyeste sensuelle energien. Som dominant bull setter jeg veldig pris på at konen spør pent, om hva jeg ønsker, og lever opp til kravene som blir gitt. Det mest sexy er at hun blir kåt og er ivrig på å vise at hun etterlever. Hva jeg liker kommer ann på kvinnen og hva jeg får et ekstra kick av akkurat der å da. 
 

Dolphiner

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakerman skrev (12 minutter siden):

Hei 

En fulltreffer for meg er da hun møtte opp i kun kåpe, høye hæler, korset, strømper og en liten sexy truse - og ellers ingenting under ☺️? Da snakker vi om en virkelig hot Hotwife da ☺️? Tror begge satt pris på det antrekket ☺️

Har hun i tillegg pyntet seg med en plugg bak er antrekket komplett??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JMG skrev (På 5.12.2020 den 19.53):

Hei, har dere noen annbefslinger til hva en hun burde ha på seg under ett treff?

 

Sexy undertøy, stayups og heler er selvfølgelig på. 

Trenger ikke å ha på noe mer. For min del så er det ekstra sexy med undertøy i lakk eller lær

  • Liker 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...