TOPLUSSTO Skrevet 2. juni 2012 Share Skrevet 2. juni 2012 Hei alle her. Er det noen forslag til gode sjekkesteder i Bergen. Kan andre her fortelle den beste måte å oppnå kontakt på? Grådig glad for gode forslag. Hilsen oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest paret2 Skrevet 2. juni 2012 Share Skrevet 2. juni 2012 Kanskje vi kan avtale et utested i Bergen iløpet av sommeren hvor vi kan treffes helt uformelt?De single mennene/bullene som kommer må prøve å "finne" hotwifene blant gjestene og forføre de.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPLUSSTO Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Share Skrevet 2. juni 2012 Kanskje vi kan avtale et utested i Bergen iløpet av sommeren hvor vi kan treffes helt uformelt?De single mennene/bullene som kommer må prøve å "finne" hotwifene blant gjestene og forføre de.. Hei ja. Et utrolig bra forslag. Dette må vi bare spinne videre på. Bullene husker vel å kikke etter ankelkjede. Hilsen oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robz Skrevet 2. juni 2012 Share Skrevet 2. juni 2012 bra forslag :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
annelise76 Skrevet 2. juni 2012 Share Skrevet 2. juni 2012 Hei ja. Bullene husker vel å kikke etter ankelkjede. Hilsen oss. Gleder meg til å høre om kleine situasjoner der man møter på damer som bruker ankelkjede kun som et ordinært smykke... jeg er en av de. Kanskje dere skal avtale det litt nærmere så man unngår bråk i det man sjekker opp en dame man ikke burde? Ellers er jo ideen fin, den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrian Skrevet 4. juni 2012 Share Skrevet 4. juni 2012 Høres ut som en bra ide det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gangbangpar Skrevet 5. juni 2012 Share Skrevet 5. juni 2012 Noen med gode forslag til sted da! Rubinen kan jo vere en god plass siden den trenger og fylles opp med noen spennende personer etter hvert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fruen&han Skrevet 5. juni 2012 Share Skrevet 5. juni 2012 Privaten er vel allerede etablert som et sted lekne besøker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Maggio68 Skrevet 5. juni 2012 Share Skrevet 5. juni 2012 Høres som en god ide'.. Spesielt som en fersking som meg:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bulle Skrevet 6. juni 2012 Share Skrevet 6. juni 2012 Gleder meg til å høre om kleine situasjoner der man møter på damer som bruker ankelkjede kun som et ordinært smykke... jeg er en av de. Kanskje dere skal avtale det litt nærmere så man unngår bråk i det man sjekker opp en dame man ikke burde? Ellers er jo ideen fin, den. Nå er vel opprinnelig idèen at hotwife skal signalisere sin tilgjengelighet med utvalgte charms i ankelkjedet. Som fx slik: Kanskje litt for opplagt ? HotWife: Min favoritt: Flere varianter på NippleCharms.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Maggio68 Skrevet 6. juni 2012 Share Skrevet 6. juni 2012 Det var veldig hjelpsom... Skal huske.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
par_i_vest Skrevet 30. juni 2012 Share Skrevet 30. juni 2012 Vi (par_i_vest) stikker en tur på byen i kveld.. Noen som vil treffe oss?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
par_i_vest Skrevet 30. juni 2012 Share Skrevet 30. juni 2012 Ut i Bergen i dag?? Meg og Hotwifen siger en tur ut i kveld... Begynner vel på privaten og tar det der i fra Gi oss et vink da vel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrian Skrevet 2. juli 2012 Share Skrevet 2. juli 2012 Ble det noe fart på dere i helgen da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Prins_charming Skrevet 4. juli 2012 Share Skrevet 4. juli 2012 Var veldig kjekt å høre at "Privaten" er stedet for oss. Skal gi beskjed når madammen og jeg er på vei dit neste gang. Hadde vært veldig hyggelig med en god samtale og litt sosial omgang med likesinnede. Er det bare lørdagen som er dagen eller fredagen og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skinskyver Skrevet 21. juli 2012 Share Skrevet 21. juli 2012 Er ikke så mye ute på byen og lurer på om noen kan være vennlig å opplyse hver hvor "privaten" er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen Skrevet 21. juli 2012 Share Skrevet 21. juli 2012 Privaten ligger i Vaskerelvsmauet. Smauet mellom Losjehagen og Dickens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finnmegno1 Skrevet 8. august 2012 Share Skrevet 8. august 2012 Er ofte på Privaten, men var ikke klar over dette Har stort sett med venninnen min, hun elsker å vandre rundt med et trådløst egg, og jeg har fjernkontrollen Men skal se etter andre kåte personer neste gang jeg er der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bergen1972 Skrevet 8. august 2012 Share Skrevet 8. august 2012 neste gang skal jeg sjekke etter damer som plutselig "stivner" i forbifarten =) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TyrogFrøya Skrevet 17. oktober 2012 Share Skrevet 17. oktober 2012 Gleder meg til å høre om kleine situasjoner der man møter på damer som bruker ankelkjede kun som et ordinært smykke... jeg er en av de. Kanskje dere skal avtale det litt nærmere så man unngår bråk i det man sjekker opp en dame man ikke burde? Ellers er jo ideen fin, den. Burde gå veldig fint å si nei takk til en som prøver seg om du har ankellenke eller ikke.... men klarer man ikke si nei kan jeg se at noen kan få problemer når de kommer hjem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breeding Bull Skrevet 24. november 2012 Share Skrevet 24. november 2012 heisan, jeg skal ut ikveld og tenkte å svinge innom privaten en tur også, flere som har tenkt seg der i dag ? ? ps, se etter bull i sort btw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boucheron Skrevet 24. november 2012 Share Skrevet 24. november 2012 http://www.draapenvinbar.no/ Jeg besøkte aldri Privaten, men tipper Dråpen er litt annerledes. Virker som det ikke finnes et sted som "vårt miljø" har samlet seg om ennå. Tips mottas gjerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parbgvest Skrevet 30. november 2012 Share Skrevet 30. november 2012 Funnet en plass for sånne som oss?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Betty Blue Skrevet 30. november 2012 Share Skrevet 30. november 2012 Ja Privaten er still in business Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teaser Skrevet 27. april 2013 Share Skrevet 27. april 2013 Har frekventert "Privaten" en del, men som oftest sammen med venner som ikke er helt med i samme gaten som meg. Våren og sommeren står for døren, så da er det vel på tide - og mer behagelig også vil jeg tro - å stille på byen i lave sko - med tilhørende ankelkjede med "budskap". Har ikke vært så veldig inne på disse "beskjedene" - har vært mer via kontakt og mail at jeg har beveget med innen "Hotwife - Bull - Cuckold". Kanskje noen har en god ide å komme med ang. tegn som er mer - hva skal en si - mer entydig. "Hotwife" ser etter "Bull" - "Bull" ser etter "Hotwife"...??? :-) Ellers så må dere ha en riktig fin vår og sommer - kanskje noen av oss møtes...?? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.