Gå til innhold

Sjekkesteder for hotwifer og buller i Bergen.


Anbefalte innlegg

Gjest paret2

Kanskje vi kan avtale et utested i Bergen iløpet av sommeren hvor vi kan treffes helt uformelt?De single mennene/bullene som kommer må prøve å "finne" hotwifene blant gjestene og forføre de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi kan avtale et utested i Bergen iløpet av sommeren hvor vi kan treffes helt uformelt?De single mennene/bullene som kommer må prøve å "finne" hotwifene blant gjestene og forføre de..

 

Hei ja.

 

Et utrolig bra forslag. Dette må vi bare spinne videre på.

Bullene husker vel å kikke etter ankelkjede.

 

Hilsen oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ja.

Bullene husker vel å kikke etter ankelkjede.

 

Hilsen oss.

 

 

Gleder meg til å høre om kleine situasjoner der man møter på damer som bruker ankelkjede kun som et ordinært smykke... jeg er en av de.

 

Kanskje dere skal avtale det litt nærmere så man unngår bråk i det man sjekker opp en dame man ikke burde?

 

Ellers er jo ideen fin, den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å høre om kleine situasjoner der man møter på damer som bruker ankelkjede kun som et ordinært smykke... jeg er en av de.

 

Kanskje dere skal avtale det litt nærmere så man unngår bråk i det man sjekker opp en dame man ikke burde?

 

Ellers er jo ideen fin, den.

 

Nå er vel opprinnelig idèen at hotwife skal signalisere sin tilgjengelighet med utvalgte charms i ankelkjedet. Som fx slik:

I_Heart_BBC_anklet.jpeg&h=180&w=568&q=100

 

Kanskje litt for opplagt ?

anklet-slut-bg.jpg

 

HotWife:

newnipplecharmshotwifeanklet.jpg

 

Min favoritt:

mfm-anklets-heels.jpg?w=300&h=287

 

Flere varianter på NippleCharms.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Prins_charming

Var veldig kjekt å høre at "Privaten" er stedet for oss.

 

Skal gi beskjed når madammen og jeg er på vei dit neste gang.

Hadde vært veldig hyggelig med en god samtale og litt sosial omgang med likesinnede.

 

Er det bare lørdagen som er dagen eller fredagen og? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 måneder senere...
Gleder meg til å høre om kleine situasjoner der man møter på damer som bruker ankelkjede kun som et ordinært smykke... jeg er en av de.

 

Kanskje dere skal avtale det litt nærmere så man unngår bråk i det man sjekker opp en dame man ikke burde?

 

Ellers er jo ideen fin, den.

 

Burde gå veldig fint å si nei takk til en som prøver seg om du har ankellenke eller ikke.... men klarer man ikke si nei kan jeg se at noen kan få problemer når de kommer hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Har frekventert "Privaten" en del, men som oftest sammen med venner som ikke er helt med i samme gaten som meg.

Våren og sommeren står for døren, så da er det vel på tide - og mer behagelig også vil jeg tro - å stille på byen i lave sko - med tilhørende ankelkjede med "budskap". Har ikke vært så veldig inne på disse "beskjedene" - har vært mer via kontakt og mail at jeg har beveget med innen "Hotwife - Bull - Cuckold". Kanskje noen har en god ide å komme med ang. tegn som er mer - hva skal en si - mer entydig. "Hotwife" ser etter "Bull" - "Bull" ser etter "Hotwife"...??? :-)

 

Ellers så må dere ha en riktig fin vår og sommer - kanskje noen av oss møtes...?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...