Gå til innhold

Vip room


iorna

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hva som skjer med Vip room. Den skulle først gjenåpne i mai.

Nå ser det ut som det er utsatt på ubestemt tid. Vi savner den, og gleder oss til å komme tilbake.

Er det noen erfaringer fra "gamle" Adam & Eva? Den heter vel Lounge 62 nå tror jeg.

Vi har ikke vært der etter at Vip room startet, men det er kanskje bra der nå som det ikke er noe alternativ?

 

Iorna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cat People har vel ikke samme aktivitet som Vip-room og Lounge 62?

 

 

Da har du/dere vel ikke vært innom det innerste rommet :) ..... men det er mere enn fetisjklubb ja enn en swingersklubb, så det har du helt rett i men det er ganske bra med action på det innerste rommet.

 

Eneste fordelen jeg liker med CP kontra swingersklubb (har kun vært på det 3 ganger) og det er ikke helt mitt opplegg, A&E ble litt for mye "kjøttmarked" og gubber som ikke helt falt i smak var ganske så pågående og tok litt tid før de oppfattet at NEI er NEI.... slik er det ikke på CP og man har litt mere mulighet til andre ting enn bare hunka hunka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...