iorna Skrevet 1. juni 2012 Share Skrevet 1. juni 2012 Er det noen som vet hva som skjer med Vip room. Den skulle først gjenåpne i mai. Nå ser det ut som det er utsatt på ubestemt tid. Vi savner den, og gleder oss til å komme tilbake. Er det noen erfaringer fra "gamle" Adam & Eva? Den heter vel Lounge 62 nå tror jeg. Vi har ikke vært der etter at Vip room startet, men det er kanskje bra der nå som det ikke er noe alternativ? Iorna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fruen Skrevet 1. juni 2012 Share Skrevet 1. juni 2012 Hva med CP (Cat people) er jo også ett alternativ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloParet77/78 Skrevet 1. juni 2012 Share Skrevet 1. juni 2012 Cat People har vel ikke samme aktivitet som Vip-room og Lounge 62? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fruen Skrevet 1. juni 2012 Share Skrevet 1. juni 2012 Cat People har vel ikke samme aktivitet som Vip-room og Lounge 62? Da har du/dere vel ikke vært innom det innerste rommet ..... men det er mere enn fetisjklubb ja enn en swingersklubb, så det har du helt rett i men det er ganske bra med action på det innerste rommet. Eneste fordelen jeg liker med CP kontra swingersklubb (har kun vært på det 3 ganger) og det er ikke helt mitt opplegg, A&E ble litt for mye "kjøttmarked" og gubber som ikke helt falt i smak var ganske så pågående og tok litt tid før de oppfattet at NEI er NEI.... slik er det ikke på CP og man har litt mere mulighet til andre ting enn bare hunka hunka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 3. juni 2012 Share Skrevet 3. juni 2012 Sjekk denne http://swingersnorge.com/site/ Drives av Bjørn Nordmann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.