Gå til innhold

Taken by suprise


ski

Anbefalte innlegg

Vi er et par i slutten av 30 og har vært gift i snart 20. Vi har gjennom tiden hatt et ok sexliv men 17 mai fikk jeg min første cuck opplevelse.

Janne begynnte og jobbe igjen på nyåret etter mange år hjemme med barna. Hun snakker varmt om alle på jobben og jeg har skjønt at hun har et godt øye til en kar der. Månedlig har de lønningspils med middag og hun er stadig litt pussa når hun kommer hjem, til min store glede er hun også litt kjælen etter disse dagene så litt godt har jeg også fått ut av det. Det er ikke de helt store eskapadene og er stort sett misjonær og slutter med at jeg kommer over brystene hennes mens jeg fingrer henner til orgasme. Jeg har stadig lyst til og slikke henner men hun har ikke latt meg gjøre det på lenge da hun ikke liker og gjøre det selv. Har vel fått et sympati sug et par ganger i noen få sekunder men thats it. Hvis jeg vil komme i henner må det brukes kondom da hun tok ut spiral for et par år siden og ikke vil bruke piller.

 

Lørdag føre 17 mai hadde de firmafest pga godt salg og hun sa hun ble sen da hun gikk ut døren. Kl halv seks om morgenen kom hun tilbake og jeg våknet når hun kom inn i sengen. Hun var som vanlig naken når hun krøp under dynen. Hun tok straks tak i kuken og begynnte og runke meg. Det som så skjedde burde vel ha ringt noen klokker men blodet var ikke i den rette hjernen. Hun satte seg på meg og begynnte og gni musa mot pikken, hun var våt som f... Etter en stund begynnte hun også og suge meg. Hun sugde meg lenger enn alle de andre ganger tilsammen. Avsluttningen ble som vanlig men denne gangen kom hun hardere enn jeg har sett henner på lenge og hun sovnet som en sten etterpå. Jeg fikk ikke sove og stod opp.

Det jeg så gjorde er jeg ikke stolt av men jeg skjønte at noe var rart. Jeg åpnet vesken hennes og fant en eske med angrepiller... Jeg tok mobilen hennes og tittet på den. Siste melding 5 minutter før hun kom hjem...

``Hatt en kjempekveld. He he. Snakkes mandag :p Stian ``

 

Gikk med en litt rar følelse hele uken rundt dette. Hun var usedvanlig kjælen denne uken og fikk meg derfor ikke helt til og snakke med henner om det.

 

Så på 17 mai med barna hos besteforeldre og med tur på byen skjedde det. Hun inviterte folk hjem på nach etter stengetid. Stian og dama hans Siri var da seff med dem også. Vi 4 ble sittende i boblisen etter at de andre hadde reist.

Damene kastet undertøy og begynnte og kline, Stian satte seg på kanten med unnskyldning om og se bedre. Etter en liten stund var han også naken og damene hev seg over han og begynnte og suge ham. Janne foreslo pga naboer og flytte oss inn på soverommet.

 

På soverommet fikk jeg beskjed om og sette meg på putekassen og se på. Janne begynnte og suge Stian mens hun ble slikket av Siri. Jeg ble sittende lammet og opphisset og se at hun sugde ham til han kom i munnen hennes med et brøl. Dette hadde hun aldrig latt meg gjøre. Hun snudde seg mot meg og satte seg på kne foran meg. Hun begynnte og runke meg mens hun åpnet munnen så jeg kunne se spermen. I det det gikk for meg og jeg sprutet ut over gulvet lukket hun munnen og svelget. Hun ga meg et kyss og jeg kjente den salte smaken av sperm. Hun visket meg i øret ``MMM deilig. Nå finn frem et hånkle og tørk opp etter deg på gulvet.``

 

Mens jeg satt der lettere perpleks hadde Siri sugd ham hard igjen og Janne begynnte og ri ham. Mens hun red ham begynnte Siri og kle på seg. Etter en stund kom overraskelse nr 2. Hun lot ham komme inne i henner. Janne skrek ut i orgasme samtidig og ble liggende på rygg i sengen andpusten og svett. Stian gikk ut av sengen, tørket pikken på hånklet som jeg holdt og rusket mg i håret som jeg var en liten unge og sa takk for seg.

 

Janne kikket på meg der jeg satt og sa til meg `` Hent angrepillene i veska, et glass vann og ta med en kondom samtidig.``

 

Da jeg kom inn igjen tok hun angrepillen og ga meg beskjed om og ta på kondomet. `` Få se hvor flink du er `` sa hun og spredte bena. Jeg trengte inn i henner og mens vi lå der hørte jeg hele tiden hvordan hun skrøt av Stian og forklarte hva jeg ikke klarte og gjøre. Jeg kom med et stønn etter en stund og fyllte kondomet, mens jeg kjente spermen til stian renne ut av henner.

Janne ba meg ta av kondomet og helle innholdet over musa hennes og slikke henner ren. Dette er det mest opphissende jeg har vært med på noen gang.

 

Vi snakket mye sammen den helgen om hva sm hadde skjedd. Jeg blir vannvittig kåt og opphisset av det og det gjør Janne også. Når Janne kom hjem fra jobb i går sa hun at jeg måtte være med og handle. Vi kjørte til byen og fra hva hun handlet så jeg at det var i rød periode. På butikken traff vi Siri og hun ba om skyss hjem. På veien til Siri og Stian fikk jeg beskjed om og kjøre inn på en større parkeringsplass og sette meg i baksetet med Siri. Der ga hun meg en sugejobb og lot meg komme i munnen hennes som er det mest fantastiske jeg har opplevd. Når jeg hadde fått summet meg ga hun meg et kyss og lot min sperm komme tilbake i min munn.

 

Livet er bare helt fantastisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...