cuckoldpar Skrevet 14. november 2009 Share Skrevet 14. november 2009 En undersøkelse for å vise aktivitetsnivået Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kongsberg Skrevet 22. januar 2010 Share Skrevet 22. januar 2010 Kul undersøkelse!!! Hva med å lage en på hvor mange menn som har knulla dama/kona di totalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 28. januar 2010 Share Skrevet 28. januar 2010 Boring. Hva med en avstemming over hvor mange som har vært to i henne, samtidig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 28. januar 2010 Share Skrevet 28. januar 2010 hehe, kjør på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fuckman1983 Skrevet 17. juni 2010 Share Skrevet 17. juni 2010 Til dere som har mista tellinga, hvor mye over hundre er det ca? 200, 300? Uansett ble jeg kjempekåt nå, så om dere vil gi kona deres en 26 år gammel glattbarbert ungguttpikk med MASSE sprut er det bare å kontakte meg (legger ut bilder av meg selv snart). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rouge Skrevet 24. juli 2010 Share Skrevet 24. juli 2010 5 menn har pult dama min! Vi håper på flere !! Rouge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 24. juli 2010 Share Skrevet 24. juli 2010 ..men bare en av gangen, Rouge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 3. september 2010 Share Skrevet 3. september 2010 det er interessant hvor bra de tror de er de unge menn. Jeg vet naturligvis ikke mere om dette en det min nåværende og mine tidligere har sagt. Det er det samme: De unge er mest interessert i egen tilfredstillelse selv om de gir inntrykk av noe annet. Kjæresten min er 40 og foretrekker menn over 50. Menn under 30 har hun gitt opp fullstendig. Men det er klart at dette er individuelt også. Bare ikke vær så voldsomt selvsikre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalfWay Skrevet 14. oktober 2010 Share Skrevet 14. oktober 2010 Dama mi er 19, jeg er 26.. Vi har vært sammen i snart 1 år og hun har fått 8 andre kukker inni seg siden vi ble sammen og jeg liker det godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 29. november 2010 Share Skrevet 29. november 2010 alternativet : Alt for få! Burde vært mulig å valgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deviant-mind Skrevet 23. januar 2011 Share Skrevet 23. januar 2011 Tror hun hadde 28 på en kveld på adam og eve Fine gangbang.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 23. januar 2011 Share Skrevet 23. januar 2011 28 forskjellige personer???? dæven steike Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobiasX Skrevet 23. januar 2011 Share Skrevet 23. januar 2011 Kona er redd hun blir ganske sår i fitta etter 5.... Hvordan var det med henne etterpå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deviant-mind Skrevet 23. januar 2011 Share Skrevet 23. januar 2011 hun var ganske sår i musa etter på..... lite sex når vi kom hjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldpar Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Share Skrevet 23. januar 2011 Slik det skal være det deviant. Fruen kommer hjem sår i musa og deilig utpult, så får du klare deg selv på egenhånd en god stund, bokstavelig talt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zanthiuz Skrevet 25. januar 2011 Share Skrevet 25. januar 2011 9 tilsammen til nå. 1 fast elsker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gutt22Trondheim Skrevet 27. februar 2011 Share Skrevet 27. februar 2011 5, og sugd ett par til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogalending Skrevet 16. april 2011 Share Skrevet 16. april 2011 Det viktigste er selvsagt at hun får en deilig orgasme, uansett hvem sin kuk som er inni når det går for henne. Jeg elsker å se henne få orgasme uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
par4142 Skrevet 25. april 2011 Share Skrevet 25. april 2011 9 som jeg vet om... smil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndercuck Skrevet 11. juni 2011 Share Skrevet 11. juni 2011 7, men jeg har sterk mistanke om flere, har funnet mistenkelige truser i skittentøyet etter diverse frihelger ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 18. september 2011 Share Skrevet 18. september 2011 Vi har "mista tellinga" for mange år siden. Det som er sikkert er at det var to nye i går kveld... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullknapp Skrevet 22. september 2011 Share Skrevet 22. september 2011 Hadde en lignende opplevelse der selv en gang,kom vel litt ut av tellinga, men er helt sikker på at over 20 var på henne, og attpå til var det flere som tok henne flere ganger. Safet og alle brukte kondom. Hun er alltid "optimist" når vi har vært på swingersklubber og lurer alltid med seg glidemiddel (blir sår av å knulle med kondom uten.) Hun slo seg ordtlig løs og nytte allt hun fikk. Jeg endte opp som en servicemann og hadde fullt opp med å skaffe kondomer å smøre henne med glidemiddel, og hun var ikke sår i det heletatt. Men var sliten og stiv på innsiden av lårene noen dager etterpå. Men en ordtlig kjempe opplevelse var det ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPLUSSTO Skrevet 28. januar 2012 Share Skrevet 28. januar 2012 Vi har heller ikke regnet på det etter å ha vert sammen i over 10 år. Men vi tror nok tallet er over 50. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest VIC Skrevet 24. januar 2014 Share Skrevet 24. januar 2014 rundt 70, og det blir flere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.