Gå til innhold

Hvor mange menn har vært i din dame etter at dere ble kjærester ?


cuckoldpar

Hvor mange menn har vært i dama etter hun ble din kjæreste  

193 stemmer

  1. 1. Hvor mange menn har vært i dama etter hun ble din kjæreste



Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

det er interessant hvor bra de tror de er de unge menn. Jeg vet naturligvis ikke mere om dette en det min nåværende og mine tidligere har sagt. Det er det samme: De unge er mest interessert i egen tilfredstillelse selv om de gir inntrykk av noe annet. Kjæresten min er 40 og foretrekker menn over 50. Menn under 30 har hun gitt opp fullstendig. Men det er klart at dette er individuelt også. Bare ikke vær så voldsomt selvsikre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 weeks later...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Hadde en lignende opplevelse der selv en gang,kom vel litt ut av tellinga, men er helt sikker på at over 20 var på henne, og attpå til var det flere som tok henne flere ganger. Safet og alle brukte kondom. Hun er alltid "optimist" når vi har vært på swingersklubber og lurer alltid med seg glidemiddel (blir sår av å knulle med kondom uten.) Hun slo seg ordtlig løs og nytte allt hun fikk. Jeg endte opp som en servicemann og hadde fullt opp med å skaffe kondomer å smøre henne med glidemiddel, og hun var ikke sår i det heletatt. Men var sliten og stiv på innsiden av lårene noen dager etterpå. Men en ordtlig kjempe opplevelse var det ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...