Gå til innhold

Bi bulls?


Sub40

Anbefalte innlegg

Jeg lurer pa hvor mange bulls som egentlig tenner pa bi sexualitet..?

Liker dere at sub suger, slikker mus ren?

Jeg har vart underdannig siden tidlig alder. Har fantasert om a bli bundet til ett tre av mine venner for jeg var klar over min egen seksualitet. Tenner pa a bli ydmyket. Har lekt mye med jenter. Far ikke nok ydmykelse. 

Det er ikke vanlig a finne mange bulls som I tillegg er apen for bi-treff. Noe jeg forstar:) 

Bare lurer:)

IMG_20201019_230103.jpg

Endret av Sub40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei, skjønner "frustrasjon" din. Vi er et dominerende par når vi leker sammen med mannlige sub'er. Veldig mange av disse, om ikke alle har bi fantasier og ønsker. Det passer jo veldig godt inn i en setting hvor ydmykelse spiller en stor rolle. Manndommen skal utfordres og hva er vel mer passende enn å bli tvunget til å ta bullens pikk i munnen.

9cda8eb4-2cfa-4c7c-9b30-5e2d4a510bf2.jpg

Endret av Gbwelove
Grammatikk ?
  • Liker 1
  • Sexy 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Føler meg helt hetero selv om jeg har denne cuckold appetitten. Er ikke redd for fysisk kontakt med andre menn under lek hvor damen står i sentrum, har blant annet en fantasi om å styre bullens pikk inn i dama. Har nok likevel ikke lyst til å ha bullens utstyr i munnen, der går grensen for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gbwelove skrev (På 17.1.2021 den 21.37):

Hei, skjønner "frustrasjon" din. Vi er et dominerende par når vi leker sammen med mannlige sub'er. Veldig mange av disse, om ikke alle har bi fantasier og ønsker. Det passer jo veldig godt inn i en setting hvor ydmykelse spiller en stor rolle. Manndommen skal utfordres og hva er vel mer passende enn å bli tvunget til å ta bullens pikk i munnen.

9cda8eb4-2cfa-4c7c-9b30-5e2d4a510bf2.jpg

Det er noe eget med en slik setting ja.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
  • 9 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Her litt erfaring med par der han var bi. Han likte å slikke henne ren, og å slikke/smake litt på oss begge under akten. Anser meg ikke som bi, men syntes det var ok at han tok litt for seg.... Som en en del av leken, og pirrende for alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Cleanupman skrev (På 31.1.2021 den 0.05):

har blant annet en fantasi om å styre bullens pikk inn i dama. Har nok likevel ikke lyst til å ha bullens utstyr i munnen, der går grensen for min del.

Er litt der selv. Liker å få pikken min styrt inn i dama av cucken, og vi kan godt ha pikkene våre i munnen hennes samtidig.

Ble runket av en cuck etter kommando fra kona hans en gang, men måtte si stopp for det ga meg lite. Men så lenge hun er i sentrum er det spennende. Har også fått skaftet og ballene slikket av hans mens jeg knuller henne bakfra (han ligger under i 69-stilling), og det synes jeg var ganske pirrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...