Gå til innhold

Endelig fikk jeg se henne...


kryddermix

Anbefalte innlegg

Vi har lenge hatt ett deilig element i ekteskapet vårt. Hun har hatt elskere som hun har truffet jevnlig. Når hun har kommet hjem, øm og god, har hun fortalt hvor deilig og godt hun har blitt behandlet. Bildene er manet frem i hodet mitt og jeg tenner veldig på å tenke på henne der hun hengir seg til en annen mann. Lar ham elske med henne. Tar henne som sin egen kvinne. Der hun suger ham. Puler ham og lar spermen hans komme inne i henne. Deilig. MEN jeg har alltid hatt lyst å se henne. Det er ikke så lett. Ikke alle menn som vil være Bull med en cuckold som nyter å se på.

 

Vi har nå vært på tur i et sydlig land i Europa. Vi hadde planlagt besøk på en swingersklubb i byen. Der var ikke så mange par. Mest menn. Men det var ok der. Mange spennende rom og innretninger. Vi smøg oss rundt i gangene. Kikket på andre. Koste oss litt alene. Begge var utrolig kåte.

Bak ett forheng var det en deilig gynekolog stol. Kona hadde veldig lyst å prøve den. Satte seg opp i med bena i stativene. Deilig å se rett inn i henne. Jeg fomlet litt med henne....men kom liksom ikke i gang mellom bena hennes. Ble stående ved siden å stryke henne på brystene....Plutselig ble forhenget åpnet. Der sto det tre menn å kikket inn på oss. Jeg kikket på kona...hun på meg...øynene henne lyste "slipp dem inn"...

De var lette å be....tre menn med stive pikker trådde inn i rommet. Min plass ble raskt i utkanten. De stilte seg rundt henne der hun lå i stolen. Pikkene deres stod i giv akt. De vekslet på å ta henne mens de to "ledige" stod på sidene av henne og strøk hendene sine over bryster og mage. Der lå hun altså i en gynekologi stol og ble benhandlet av tre kåte menn mens jeg fikk se på.

Det var utrolig deilig å høre henne stønne av vellyst. Se ansiktet hennes når hun kom i orgasme etter orgasme. Spruten deres over magen og brystene hennes. hun gnidde sæden deres med hendene sine over brystene sine....

Jeg selv stod med pikken struttende hele tiden...Etter at de var ferdige med henne var det bare til å runke den selv. Kona hadde ikke mer å gi....

Gjett om vi skal tilbake :)

6150573-0.jpg

bryster.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 5 years later...
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...