Nordland par 30 Skrevet 26. april 2012 Share Skrevet 26. april 2012 Vi fantaserer om at hun blir tatt av flere menn,2-3 stykker sammtidig.noen som har opplevd at hotwife har gjort dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 26. april 2012 Share Skrevet 26. april 2012 Ja, og jeg fantaserer stadig om at det må skje igjen :-) Vi er utrolig priveligert vi som har kvinner som har lyst til og som gjør dette. Det er endel terskler de skal trå over på veien til å gjøre dette. Ikke så lett som vi av og til tror. Derfor trenger de mye støtte på veien og mye kjærlighet etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
par_i_vest Skrevet 1. mai 2012 Share Skrevet 1. mai 2012 Jeg blir tatt av to menn ukentlig Har ikke prøvd fler enda, mye som skal klaffe og det er vaskelig å finne seriøse menn som man ønsker å innvitere med.... ( for oss er det viktig at han kan rollen sin godt) Jobber med å finne noen, og vet at min mann hadde satt stor pris på å se meg bli trødd av Maaaaange menn, men vi får ta et skritt av gangen. Selv om jeg stort sett aldri blir "mett" så betyr det jo ikke at jeg lar hvem som helst knulle meg... Det er en del som må klaffe... så Kansje om en stund kan jeg glede min kjære med å innvitere med 1-2-3 til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frue-trans Skrevet 1. mai 2012 Share Skrevet 1. mai 2012 Håper dere lykkes i deres drømmer. Klem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.