Gå til innhold

Bruker du kukbur?


Rouge

Bruker du kukbur?  

36 stemmer

  1. 1. Bruker du kukbur?



Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
  • 2 weeks later...
Oslo-Bi skrev (På 4.2.2021 den 7.18):

Fikk min CB6000 i dag som passer mye bedre, så kukbur blir brukt mye mer fremover

 

 

SSC-par skrev (På 4.2.2021 den 21.07):

Da ser vi fram til at du publiserer et bilde men den montert på, rent estetisk er vel CB6000 blant de beste. 

 

Cleanupman skrev (På 5.2.2021 den 0.34):

Noen type kuklås å anbefale for nybegynner?

Som vel allerede sagt her; CB6000 (original ja, se opp for dårlige kopier) gjør en god jobb, både med tanke på å sitte godt, holde fangen behørig på sin plass og den er slett ikke verst å se på heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
SSC-par skrev (På 11.10.2021 den 18.53):

Flink gutt? Er du i et forhold eller singel? Hvem passer nøkkelen? Blir du tømt/tømmer du deg noen ganger? 

Hei!
Ja jeg er i et forhold. Nøkkelen har forsvunnet, så ingen passer nøkkelen.  Om noen få dager passerer jeg fire mnd. uten en eneste tømming. Har heller ingen ide når jeg slipper ut av kukburet. Får se hva tiden bringer.

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rouge skrev (På 10.4.2022 den 17.12):

Hei!
Ja jeg er i et forhold. Nøkkelen har forsvunnet, så ingen passer nøkkelen.  Om noen få dager passerer jeg fire mnd. uten en eneste tømming. Har heller ingen ide når jeg slipper ut av kukburet. Får se hva tiden bringer.

Her brukes også kuklås på han, både i forbindelse med treff men også andre anledninger kan trigge meg til å låse han inn. 

I den grad jeg skal tro på historien sitert her; dersom du ikke er tømt på fire måneder og ikke aner når du slipper ut så regner jeg med at kona/partner har tilgang på en Bull eller flere slik at hun ikke lider noen nød. 

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bruker det mer eller mindre hele tiden men det er for at hun skal bestemme når jeg får komme som skjer flere ganger i uken normalt sett. Skal hun treffe noen andre så forblir jeg innelåst til hun vil ha sex med meg igjen så det er ikke som over her at jeg er låst inne flere måneder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
ompalompa skrev (På 16.4.2022 den 23.50):

Ja, bruker det mer eller mindre hele tiden men det er for at hun skal bestemme når jeg får komme som skjer flere ganger i uken normalt sett. Skal hun treffe noen andre så forblir jeg innelåst til hun vil ha sex med meg igjen så det er ikke som over her at jeg er låst inne flere måneder. 

Perfekt?

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
ompalompa skrev (På 16.4.2022 den 23.50):

Skal hun treffe noen andre så forblir jeg innelåst til hun vil ha sex med meg igjen så det er ikke som over her at jeg er låst inne flere måneder. 

Slik vi også liker det (som regel). Det er veldig pirrende å be han få på låsen i god tid før treff. Han blir både tent og fortvilet. Hun blir veldig pirret av det, ikke synet først og fremst men tanken på det. Bullen blir som regel veldig gira av å vite at cuck ikke kan/får slippe til og de fleste Bulls vi har møtt blir ekstra kåte og ivrige når cuck er tilstede, med kukbur og bare må gjøre som han får beskjed om. Kuklås=kinderegg😈

Endret av Cuckold_par
  • Takk 1
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...