Gå til innhold

Hun har fortalt en venninne at hun har en elsker


Vegard

Anbefalte innlegg

Som jeg nevnte i en annen tråd er vi ganske fersk i dette gamet:

 

http://norcuckold.com/showthread.php?17-Vre-ferske-erfaringer

 

Det er nå ca. et halvt år siden hun første gang hadde sex med sin elsker. Hun er i hjembyen denne helgen og besøker foreldrene, men har overnattet hos ham én natt, pluss at hun var 5-6 timer sammen med ham i går kveld. (Kan kanskje referere i en annen post...? :cool:)

 

I går formiddag var hun imidlertid sammen med en god venninne, og venninnen fortalte at hun hadde litt dårlig samvittighet fordi hun chattet (helt uskyldig) med en gammel flamme bak ryggen på sin samboer. Da hadde dama mi fortalt at hun har en elsker, og at jeg vet om det. Venninnen hennes var ikke dømmende i det hele tatt, og syntes det hørtes ut som et bra opplegg :D

 

Må innrømme at det er ekstra krydder at en av venninnene hennes, som jeg jo også kjenner godt, vet at dama mi blir tilfredsstilt av en annen enn meg. Det er vel det at det er litt ekstra humiliation i dette? :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanox
Må innrømme at det er ekstra krydder at en av venninnene hennes, som jeg jo også kjenner godt, vet at dama mi blir tilfredsstilt av en annen enn meg. Det er vel det at det er litt ekstra humiliation i dette? :confused:

 

Jeg syns nå hvertfall det er bra at du har folk rundt deg som er såpass åpen rundt dette emnet at de ikke får helt sjokk, og ja, det blir nok lirr ekstra ydmykende at ei venninne veit... nå vet ikke jeg om du er en ekte cuckold men jeg vet at en cuckold liker å bli så ydmyket som mulig rundt sex-emnet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
Jeg syns nå hvertfall det er bra at du har folk rundt deg som er såpass åpen rundt dette emnet at de ikke får helt sjokk, og ja, det blir nok lirr ekstra ydmykende at ei venninne veit... nå vet ikke jeg om du er en ekte cuckold men jeg vet at en cuckold liker å bli så ydmyket som mulig rundt sex-emnet ;)

 

Helt enig! Er veldig spent på hvordan mine venner vil ta en slik beskjed den dagen dama har blitt hotwife :)

 

Det er nå ca. et halvt år siden hun første gang hadde sex med sin elsker. Hun er i hjembyen denne helgen og besøker foreldrene, men har overnattet hos ham én natt, pluss at hun var 5-6 timer sammen med ham i går kveld. (Kan kanskje referere i en annen post...? :cool:)

 

Du kan gjerne fortelle litt mer om akkurat det ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Detter er nok et litt pikant tema. Man bør nok være litt forsiktig med hvem man betror seg til om dette. Min nærmeste venninne vet imidlertid at jeg er såkalt hotwife, og hun syns det er greit faktisk. Men vi har kjent hverandre siden vi var små da. Men generelt bør man nok være litt forsiktig med hvem man åpner seg for, det er jo et litt tabubelagt tema fortsatt.

 

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest UnknownAngel

Jeg har faktisk fortalt en del av mine nærmeste om at typen tenner på den slags, å faktisk tok de alle det ganske bra. De ser heller på det som noe posetivt, istedefor en negativ ting.

At jeg får lov å ha en elsker, vedsiden av min kjæreste må jo være en drøm. Å kunne være litt "løs" ligger vell i alle jenters natur. Så at typen tenner på at vi er det, er jo et ekstra kick spør du meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Det er jo selvsagt deilig at en venninne vet om det, men samtidig litt skummelt. Hva om det kommer ut til andre venninner / kamerater / naboer / osv. Min kone liker å flørte med menn når hun er ute med venninner. Og ofte blir det bare med det. Tett dans, ikke noe mer. Men to ganger har en venninne sett min kone sammen med annen mann, og også fått med seg at hun har hatt sex senere på kvelden (uten tilskuere da). Så hun vet det, og kona har også fortalt om det. Men det ble litt spesielt til slutt. Siste sidesprang var som nevnt et annet sted, for nesten et år siden. Da møtte de en guttegjeng på helgetur i utlandet, så ble først venninnen interessert i en av guttene, men litt senere så tente samme gutten på min kone, som tente tilbake. De kysset og koste seg den første kvelden... Og da hadde det vært en "liten konkurranse" om denne mannen. Jeg fikk SMS om dette dagen etter, og sa at det egentlig holdt med det. Men de hadde truffet samme gjeng kvelden etter og da hadde min kone sex med samme mannen. Men det ble ikke noe på venninnen da heller. Og venninnen var egentlig den som først prøvde seg litt på mannen, uten å få napp... De hadde et litt kjøligere forhold noen måneder etterpå, men nå er alt ok igjen. Litt sidespor... men saken er at dagens venninner, kanskje ikke er fremtidens venninner, så uansett må man være litt forsikrig. Selv om det er veldig opphissende..

 

(Jeg ble forresten litt irritert over at kona mi hadde sex med den mannen, selv om jeg sa at hun kunne holde seg unna den kvelden..)(Men nå i ettertid synes jeg hun burde gått mye lenger, og også behold telefonnummeret hans for flere treff :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hennes beste venninner vet om dette, og det diskuteres også. Virker som det ble godt mottatt, og at dem faktisk er litt misunnelig på en måte. Ihvertfall veldig nysgjerrige på "siste nytt". Når dem spør meg, med ett flir rundt munnen, hva jeg synes om ting, blir jeg ihvertfall enormt tent. ydmykende følelse.

Alle mine ( og hennes ) gutte venner vet hun får lov med andre ( uten å vite detaljer ), og det er også veldig spennende. Det resultert i at samtlige flørter ganske åpenlyst med henne foran meg, i håp om å få være med.

Så min oppfatning er at jenter flest finner dette bare spennende, rart kanskje.... men dømmer det ikke ned. Kanskje noe mange av dem drømmer litt om selv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

I påsken var dama mi en tur i hjembyen, og hadde som vanlig et par overnattinger og mange runder med elskeren. Det som imidlertid var nytt var at hun var på kafé med den tidligere omtalte venninnen, og de hadde pratet en del om at dama mi har en elsker og hva de gjør sammen. Denne gangen hadde ikke bare dama mi skrytt av størrelsen på elskerens kuk, hun hadde til og med sagt at hun sammen med elskeren opplever den beste sex'en hun noensinne har hatt.

 

Dette setter jo ikke akkurat meg i et godt lys, så jeg tror nok det blir litt rart å treffe venninnen hennes etter dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I påsken var dama mi en tur i hjembyen, og hadde som vanlig et par overnattinger og mange runder med elskeren. Det som imidlertid var nytt var at hun var på kafé med den tidligere omtalte venninnen, og de hadde pratet en del om at dama mi har en elsker og hva de gjør sammen. Denne gangen hadde ikke bare dama mi skrytt av størrelsen på elskerens kuk, hun hadde til og med sagt at hun sammen med elskeren opplever den beste sex'en hun noensinne har hatt.

 

Dette setter jo ikke akkurat meg i et godt lys, så jeg tror nok det blir litt rart å treffe venninnen hennes etter dette...

 

Syns du det fører til noe dårlig at hun fortalte at elskeren hennes gir henne den beste sex'en noensinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du det fører til noe dårlig at hun fortalte at elskeren hennes gir henne den beste sex'en noensinne?

 

Nei, absolutt ikke. Som sagt tidligere i denne tråden, så er nok dette humiliation som tenner meg enda mer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...