Rosette Skrevet 18. mars 2012 Share Skrevet 18. mars 2012 Etter mye frem og tilbake, spurte jeg min kone om hun ville ha et ankel kjede på, for å vise at hun får lov av meg til å leke med enn annen mann, hvis hun ønsker og vil. Dette ville hun mer enn gjerne. Vet at et slik ankel kjede har forskjelige meninger i forskjelige kulturer. Noen sier høyre og andre sier venstre, veldig vanskelig å bestemme seg for hvilket ben hun skal ha det på ,for at det skal ha den meningen vi ønsker. Etter mange timers surfing for å lete etter den riktige løsningen, kom vi frem til at vi ville sette det på venstre ben? Vi ønsker å ha den meningen at dette betyr at min kone har full rett til sidesprang med min velsignelse. Er det noen andre som har noe lignende ting som er veldig viktig for deres livsstil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z-A-P Skrevet 19. mars 2012 Share Skrevet 19. mars 2012 Hmm, var det ikke en guide til kjede her på nc et sted? Jo, sett denne? http://norcuckold.com/content.php/129-Ankelsmykke-er-tegn-p-cuckold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crosscouple Skrevet 25. mars 2012 Share Skrevet 25. mars 2012 Hei Ankelkjede med Hotwife bestillt! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hewa Skrevet 25. mars 2012 Share Skrevet 25. mars 2012 Jeg bruker ankelkjede ;-) Gleder meg til varmere årstid nå slik at det blir synlig for alle :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spen0l Skrevet 27. mars 2012 Share Skrevet 27. mars 2012 Kjære... Fine ankel smykker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stemann Skrevet 30. mars 2012 Share Skrevet 30. mars 2012 For en opphissende tanke. At min kjære går med et synlig bevis for hva hun får lov til. Alle kan se, men bare de "innvidde" vet. :-))) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etter deg Skrevet 30. mars 2012 Share Skrevet 30. mars 2012 Nå har også min kone ankelkjede.Min jo bb blir og holde orden på riktig antall anheng. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.