Gå til innhold

Seriøsa personer - Aktiva / intresserade


cazanova123

Anbefalte innlegg

Hej!

 

Jag har vart medlem på detta forumet en ganska god stund nu, tycker det kan vara kul att logga på för att se om det hänt något nytt någon gång ibland. Dessvärre är det allt för sällan man möter/ser något seriöst par/tjej/kvinna här inne.

 

Jag är en väldigt glad, sympatisk och "normal" person, med god ekonomisk och social situation och ett intresse för cuckolding. Jag tänder alltså på att vara med tjejer/kvinner som har en man eller kjæreste.

 

I tillägg är jag på endel motsvarande amerikanska forum, där det är väldigt mycket högre aktivitet, och där par faktiskt träffar män och lever ut sina fantasier. Det glädjer mig, att det faktiskt finns. Men jag är väldigt tveksam på att det faktiskt finns vackra par/tjejer/kvinner i Norge som vågar ta steget helt ut, vilket jag självklart har respekt för, men som jag samtidigt har svårt att förstå. Detta är trotts allt ett forum där vi (förhoppningsvis) tänder på samma sak/saker.

 

Det är (i alla fall från min sida) helt självklart att det som händer "här" stannar mellan de inblandade. Oavsett om det skulle vara så att man finner ut av att man är nabo, kollega, eller bekant.

 

Kan gott vara att jag är allt för kräsen för att hitta en kone/jente eller par som passar min smak och tycke, me jag vill i alla fall uppfodra er att ta kontakt och uppleva det ni drömmer om, livet ÄR förkort för att vänta ut allt spännande! :)

 

Att träffa ett par som vill ha ett spännande sex liv 1,2 kanske 3 gånger i månaden, där det självklart handlar om sex, men också veta att 3:e parten respekterar de gränser som måste finnas. Ni måste finns, det vill jag tro och hoppas :D

 

Fler än jag som känner såhär?

Ha en fin kväll allehop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er desverre ikke 100% stødig i svensk, men jeg tror jeg forstår det meste korrekt. Jeg er enig med deg at det er trist at det er veldig mange useriøse mennesker på disse forum, men det er vel ikke uvanlig på et sexforum. Samtidig syns jeg det blir helt feil å sammenlikne aktivitetsnivå på et norsk forum med aktivitetsnivå på et amerikansk forum. Det er sannsynligvis en enorm forskjell i antall brukere så det er naturlig at det er høyere aktivitet på et amerikansk forum.

 

Jeg er seriøs i det jeg driver med, men det betyr ikke at jeg ønsker kontakt med andre fremmede menn og kvinner sånn rett uten videre. På internet er jeg ekstremt forsiktig i alt jeg foretar meg og bruker flere kanaler for å både kvalitetssikre andre og passe på at de nettopp IKKE er nabo, kollega eller bekjente. Så vi ser nok litt ulikt på den saken.

 

Lykke til med å finne noen du passer med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil vi oppfordre alle seriøse par til å få en bekreftet profil, da vet man at vi faktisk mener det og praktiserer. Ellers må man bare ofrtsette å sile, men dette er faktisk et av de mer seriøse forumet vi er inne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...