Gå til innhold

Nok en sann historie....


Otto

Anbefalte innlegg

Nok en sann historie…..nesten en klassisk «fantasi», men denne skjedde i 2009:

 

En gang min daværende kone og jeg satt med hvert vårt glass rødvin, bestemte vi oss for å kikke gjennom noen profiler på et norsk nettsted. «Vis meg en du kunne fått lyst på», sa jeg og vi bladde oss gjennom en haug med bilder og tekst. Etter en god stund gikk det nesten ett støkk i henne og hun utbrøt: «Han var flott!!». Profilen var av en mørkhudet mann, slank og det var tydelig at han var over gjennomsnitt nedentil. «Å ja», sa jeg og spurte henne om det var en hun kunne tenke seg å møte.

 

«Ha, ha – jeg vil ikke vite det», sa hun og lo.

 

Så da var initiativet mitt. Jeg sendte mannen en melding, og fikk et høflig svar tilbake. Han var 32 år gammel, på en tid hvor min kone var 10 år eldre. Selv var jeg to år yngre enn henne.

 

Et par kvelder senere fant vi ham online, og han foreslo at vi kunne snakkes på msn. Min kone og jeg startet sammen, men etter en stund ble min kone sittende alene med ham. De snakket ikke, men skrev meldinger med kameraet på.

 

Etter en stund logget hun av, og med et smil om munnen fortalte hun at han kommer på lørdag. Det var da to dager til. På formiddagen og spurte om vi fremdeles ville ha besøk – noe han fikk bekreftet.

 

Jeg hentet ham på avtalt sted, til avtalt tid og det var en hyggelig «gutt». Og det skal sies at han hadde reist et godt stykke, så det var tydelig at han stolte på at vi var de vi gav uttrykk for å være.

 

Hjemme parkerte jeg bilen, og presenterte ham for min kone. Hun tok ham i hånden og gav ham en rask klem. Vi hadde en hyggelig prat i sofaen og etter en stund gikk min kone ut på kjøkkenet for å hente en flaske vin. «Hvor er vinopptrekkeren?», spurte hun og jeg gikk ut for å hjelpe henne. Dette var avtalt spill og der ute spurte jeg henne hva hun følte? «Dette går nok veldig bra», sa hun og gav meg et raskt kyss på kinnet.

 

Så gikk jeg litt inn i rollen som vert. Lagde litt enkel mat, serverte vin og svinset litt rundt mens min kone og den mørkhudede satt i sofaen. Praten gikk livlig og stemningen var god. Da jeg kom tilbake etter en av mine turer rundt i huset, hadde han flyttet seg slik at nå satt de ved siden av hverandre. Kun prat fremdeles, men det tok ikke så lang tid før de gav hverandre sine første kyss.

 

Jeg fortsatte å betjene dem mens de koste seg i sofaen, og gikk også inn på soverommet for å tenne noen lys. Vel nede igjen fant jeg frem en flaske champagne og tre glass. Jeg ble stående i døråpningen litt, fordi paret i sofaen var nå veldig opptatt med hverandre. Han satt bakover lent i sofaen med øynene lukket mens min kone satt på kne og sugde ham sakte.

 

«Nå kjære, hva skjer?». Min kone så på meg, nikket og deretter tok hun med sin nye venn og meg inn på vårt soverom. På soverommet kledde vi av oss. Min kone beholdt en liten truse som dekket hennes nybarberte kjønn og la seg i midten. Det tok ikke lang tid med kyssing og beføling før hun ønsket noen inne i seg.

 

For meg var det naturlig å la vår nye venn få komme inn i henne først, noe hun slett ikke hadde noe i mot. Han tok derfor av henne trusen. Jeg er ikke sååå lite utstyrt, men her kom jeg til kort, bokstavelig talt. 22-23 cm og med en tykkelse jeg faktisk ikke har sett tidligere.

 

Denne «gutten» var en meget høflig mann. Han fremsto som litt forsiktig, på grensen til beskjeden men hadde en flott personlighet. Nå la han seg litt forsiktig mellom benene på min kone, førte sitt stive lem mot hennes svulmende, våte kjønn….og deretter kjørte han den store pikken inn i henne i en lang glidende bevegelse, nesten litt brutalt.

 

Jeg ble overrasket, og jeg kunne se min kone bli «tatt litt på sengen», men hun stønnet høy, klamret seg til ham og så kom den fullstendige tenningen. Hun holdt et godt tak i sin sorte elsker som bestemt pumpet inn og ut av henne med lange bevegelser. Jeg var nærmest glemt, men nøt det som skjedde bare centimeter unna.

 

Etter en stund skjøv hun ham ut av seg og dyttet ham ned på ryggen. Hun tok tak i det stive lemmet og satte seg ned på ham, og begynte å ri – hennes favorittposisjon.

Jeg forsøkte å stryke henne over ryggen, men hun bokstavelig skjøv meg vekk! Nå var det jakten på kjempeorgasmen som betød noe. Og den inntraff! Med et nærmest dyrisk brøl spente hun ryggen, og lot de gode følelsene strømme gjennom henne, før hun lente seg forover og nærmest klynget seg til sin elsker.

 

Slik lå hun i et par minutter og pustet ut mens han strøk henne over hår, rygg og rumpe. De kysset dypt og så kikket hun på meg med et slørete blikk og sa: «Fy flate, det var bra!».

 

Resten av kvelden var også jeg inkludert, og det varte i noen lange timer.

 

Han sov på et annet rom, og om morgenen gikk hun for å vekke ham. På lydene hørte jeg at hun ikke ville komme tilbake, så jeg hoppet i dusjen og gikk ned og lagde frokost. Vi spiste og deretter kjørte jeg ham til toget. Vi så ham aldri igjen, men i det han gikk ut av bilen takket han for besøket og sa at dette hadde vært noe av det beste han hadde opplevd. Da jeg kjørte tilbake kunne jeg ikke fri meg for å tenke at min kone var nok ikke den eneste han kontant hadde kjørt pikken inn i – det virket slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...