Gå til innhold

Endelig utro igjen! Veldig utro!


vali_ent

Anbefalte innlegg

Da sendte jeg fruen på fest helgen som var. Skrev litt skitne smser etterhvert og hun sa hun ville flørte med andre menn, la dem tafse på henne og se hva det endte med.

 

Dette skjer støtt og stadig og jeg elsker det, hun har flere ganger blitt tatt mellom bena, fingret og klint med andre gutter/menn når hun er ute og vi liker det like godt begge to.

 

Men denne gangen skulle bli annerledes. Var forøvrig en god stund siden hun hadde knullet en annen nå så det kom i grevens tid :)

 

Første utestedet de var møtte hun på gamlekjæresten sin, de har hatt endel sex i begynnelsen av vårt forhold men da bak min rygg, dette opphørte når vi ble mer seriøse. Fikk først vite om dette for kort tid siden og det tente meg enormt!

 

Nok om det.

 

Hun og venninnegjengen dro så videre til et nytt utested og kort tid etter møtte den gamle flammen opp. Fikk en sms der det stod "xxxxxx er her"

 

Spurte henne så om ikke det var bra, og om hun var kåt på ham.

 

Fikk svar etter ca 30 minutter " er med ham" etterfulgt av en melding 2 sekunder senere "han pulte meg"..

 

Korte svar er jeg vant med, spesielt når hun er ute på byen, men kjente det bruse gjennom kroppen godt/vondt og veldig kåt!

 

Spurte henne om detaljer men fikk ikke svar før lenge etterpå, dette var like kort.

 

her stod det " har koset og klint masse, skal finne et sted å knulle mer"

 

Mine meldinger ble ikke besvart denne gangen heller før jeg fikk en sms en time senere om å hente henne. Hun hadde da vært med ham i ca 3-3,5 timer.

 

Historien fra kvelden var fantastisk: Etter de dro fra utested nr 2 hadde hun ertet han opp og fått ham kåt, deretter kjente hun utenpå buksen hans og han var steinhard.

 

Han dyttet henne så opp mot veggen mot bygget de gikk forbi og presset pikken inn i henne (han er godt utstyrt og det gjør vondt stort sett hver gang).

 

Der pulte de noen få minutter før de fant et mer egnet sted (dette var midt i byen!)

 

Hun ble pult for andre gang like ved parken i byen, deretter dro de sammen på et tredje utested for å ta en drink.

 

Her inne kysset de offentlig og hun ble også fingret og befølt her, alt dette uten ett forsøk på å gjemme seg bort.

 

Etter drinkene ble det en gåtur gjennom sidegatene i byen her ble hun knullet flere ganger på flere plasser før hun tilslutt ble pult til orgasme på trappen til en bygård!

 

Like etterpå måtte han reise hjem, hun ble invitert men takket nei, mens de ventet på drosjen hans ble hun også knullet i et skur som stod ved noen arbeidsbrakker like ved!

 

Totalt ble den lille tøsa mi knullet SYV ganger denne kvelden (dog ikke alle med orgasmer) Hun sugde ham også stort sett hver gang de knullet.

 

Når jeg fikk hentet henne bar det rett opp på rommet der jeg dro trusa til side og fikk se den hovne, røde utpulte fitta hennes. Trusa og fitta var deilig tilgriset.

 

Slikket henne dypt og lenge, kjente smaken av pikk blandet med fitta til samboeren min, var så kåt at jeg nesten skalv!

 

Kvelden ble veldig lang etter dette, vi gav oss ikke med sexen før klokka nærmet seg 06.00. Da hadde jeg fått høre detaljer fra sexen under hele akten, han var stor, MYE større enn meg, hun hadde ikke brukt kondom og p-piller gikk hun heller ikke på (den siste var jeg ikke klar over, men det var faktoren som gjorde at jeg ikke klarte å holde meg lenger).

 

Det blir ikke siste gang de møtes ;)

  • Liker 3
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 years later...
  • 1 year later...

Deilig fortelling. Minner meg om den kjæresten min når vi var i swingersklubb. Der behøver en ikke bry seg om noen oppdager hva som sjer. Det er som å være i en hvilke som helst bar eller diskotek. Bare at det er helt ok at dem som vil knulle gjør det akkurat når det passer dem.  Dama mi er ei som opfører seg slik at de fleste snart oppdager at hun er ganske lett på tråden og billig.. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...