Gå til innhold

Blogger omhandlende temaet?


Loftlurk

Anbefalte innlegg

Ser det står i reglene at linking ikke er tillatt, men har funnet flere linker når jeg såvidt har bladd bakover i emnene etter en lignende tråd. Har funnet en del linker til blogger også, så jeg tar en sjanse.

 

Jeg leter etter blogger å følge når det gjelder noe lignende temaet forumet har. Cuckolding, hotwife, generell sharing/swinging osv. Vil helst ha noen som er ekte eller fremstor som ekte, og ikke folk som bare blogger rundt emnet.

 

Har fulgt litt med på bloggen som Excite skriver og til en eller annen hewa her på forumet, tronderhotwife.blogg.no. Er sånne jeg er på jakt etter. En slags blogg som gjerne følger et par og deres opplevelser.

 

Noen som har noen linker å dele? (Bare å stenge/slette tråden om dette ikke er tillatt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Har fulgt litt med på bloggen som Excite skriver og til en eller annen hewa her på forumet, tronderhotwife.blogg.no. Er sånne jeg er på jakt etter. En slags blogg som gjerne følger et par og deres opplevelser.

Hewa blogget om sine erfaringer med andre, mens paret Excite for det meste skrev resymè om sine fantasier og tanker om sex med andre. Er det fantasier du ønsker å lese om så er jo internett stappfult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke blogget på lenge nå. Men jeg har hatt mange opplevelser siden jeg skrev sist i desember.

Jeg kjenner på det å være tilgjengelig og å svare på kommentarer. Men samtidig er det så utrolig pirrende å fortelle andre.

Jeg vet jeg har hatt trofaste lesere på min blogg, og skulle hatt mer tid til skriving.

Har opplevde mye siden desember, og håper skrivekløen kommer tilbake ;-)

 

Forrige helg var vi på skiferie og tok med en tilfeldig mann fra et utested. Han trodde ikke sine egne ører når jeg sa jeg ville ha han med hjem :-)

 

Synd at denne siden skal legges ned foresten. Tror jeg kunne ha tenkt meg å administrert den, men ikke gratis. Og jeg skulle gjerne brukt av min arbeidstid for å fortelle mer :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest hunhanhan

secrethotwife sin blogg som det denne nettsiden linker til er i likhet med hewa sin blogg, en fantasitsk blogg. Bare synd hun sluttet å blogge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig blogge når man ikke føler for å skrive. Jeg skjønner godt at secrethotwife sluttet. Jeg er veldig fraværende til tider jeg også.

Jeg føler enormt spenning ved å skrive. Føler liksom at jeg gjenoopplever hendelsen, og det er pirrende at andre leser om hva jeg har gjort.

Men på den andre siden føler jeg at jeg utleverer meg selv. Og denne følelsen kan til tider være tøff.

Jeg er tross alt 40 år, og har jobb, familie/barn og venner som ikke tar del i denne siden av livet til Steve og meg. Mye står på spill.

 

Jeg har hatt mange deilige opplevelser. Etter at Steve og jeg ble sammen har jeg hatt sex med 20 forskjellige menn. Noen av disse har jeg trefft flere ganger. Så det sier seg selv at vi har opplevd litt forskjellig. Og ikke alle opplevelsene er toppers!!!

For en stund siden var jeg ut for en situasjon som var både spennende, tragisk og humoristisk på samme tid :-)

Hvis jeg får tid skal jeg blogge om denne i kveld. Denne historien vil nok ha et mye mer humoristisk preg enn erotisk :-D

Så som dere kanskje skjønner er det ikke bare sexy, erotiske, råe, magiske, deilige og superkåte opplevelser. Selv om jeg har vært heldig, og opplevd masse deilig i denne tiden.

Kanskje greit å ikke rosemale dette heller, for det er nok en god grunn for at mange nekter å gjøre dette som vi holder på med.

MEN!! De deilige opplevelsene gjør det umulig å slutte med det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...