Gå til innhold

På gli...


sjenert

Anbefalte innlegg

Min bedre halvdel(sjenertjente), begynner endelig å komme litt på gli. Hun har tidligere sagt at hun ikke ønsker å hverken vise seg for andre, eller pule andre enn meg.

 

De siste ukene har derimot ting skjedd. Blant annet har hun blitt mer villig til å dele bilder av seg selv som dere kan se i albumet hennes. En kveld når jeg var borte fikk jeg imidlertid indikasjoner på at hun tør å vise sitt sanne jeg. Hun har nok skjønt at dette er noe jeg faktisk mener, og da føler hun seg tryggere.

 

Sittende på et hotellrom logger jeg meg på skype og ber henne finne fram dildoene sine for litt camsex. Hun lystret vilig, og en stund etter var vi ferdige. Jeg sa jeg måtte legge meg, og det sa hun at hun skulle også. Jeg logget meg på et program på dataen som gjør at jeg får opp et speilbilde av det hun ser på sin skjerm, spionerte altså. (Har i ettertid selvsagt innrømmet dette, uten at hun hadde problem med det).

 

Plutselig ser jeg at hun logger på en msn-konto jeg ikke visste hun hadde. Der begynte hun å snakke med en hun tidligere har hatt camsex med. Jeg visste om han, men på spørsmål om hun holdt på med han endå svarte hun nei. Etterhvert begynner hun å fortelle om mine ønsker for henne, og at hun tenner på å bli pult av andre. Enn så lenge ønsker hun derimot ikke å gjennomføre noe.

 

Etterhvert begynner hun å sende han bilder fra albumet hun har lagt ut her, og jeg skjønner at hun er kåt enda. Blant annet tar hun et bilde på mobilen av når hun fingrer og sender til han på msn. Hun begynner å spør han om de ikke kan ha camsex, men han sier at samboeren hans er der. De er visstnok ikke i lag lengre, men han kan ikke gjøre det(til min store skuffelse).

 

Jeg får derimot et par setninger som sier alt om at hun nå er på rett spor:

"akkurat nå kunne jeg pult deg og du kunne slikket meg, så vil jeg suge pikken din"

"Pult deg hele dagen"

 

Skal få lagt ut bildet hun sendte han.

349520626.121536.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bergen1972

fantastisk å høre at hun er på "gli" =)

Du har en såpass nydelig jente at det nesten er en synd å la henne gå rundt kåt =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...