Gå til innhold

Heisann...


parihøne

Anbefalte innlegg

Heisaann!

Det er ein tråd i forumet der dette spørsmålet er teke opp. Av dei fire svara, så har to funne folk her og to ikkje. No veit eg at det er ein del fleir som har hatt klaff :)

Cuckcolding er kanskje ikkje så akseptert enno at folk tør ta steget fullt ut med ein gong. Eg har tasta med ein del par, men det har ikkje ein gong blitt kaffitreff enno. Her gjeld det å vere tolmodig :) Uansett resultat, så har det vore mange hygglege samtaler og folk oppfører seg fint på nettet.

Lukke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei !

 

Noen har så absolutt funnet noen her, og vært fornøyd. Meg selv inkludert.

 

Mye kan man imidlertid gjøre selv, først og fremst ved å tenke grundig gjennom hva man skriver i sin egen profil. Dersom man f.eks. IKKE skriver noe om hvilken aldersgruppe man er i, og heller ikke gir noen indikasjon på hvor i landet man befinner seg, vil nok mulighetene begrense seg en god del :)

 

Velkommen forresten - og kos dere. (og fiks gjerne litt på profilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...