Gå til innhold

Treff med par !


Stvgman

Anbefalte innlegg

Joda kona er ei deilig dame med ei utrolig deilig mus som elsker kuk. Desverre  sliter hun med sykdom og derfor er det begrenset hvor ofte hun er i form til å pule. Derfor har jeg tenkt mer og mer på å møte ett ektepar jeg har hatt kontakt med på nett.

Og nå er tiden inne etter noen timer i bilen er jeg fremme hos dem.og svinger inn i oppkjørselen til en flott enebolig som er fint opplyst med moderne ledbelysning. Jeg ringer på og når døra går opp står det en mann i femtiårene med noen kilo for mye foran meg. Jeg kjenner han igjen fra bilder og vi hilser igjenkjennende begge to. Nå er det slik at han er den jeg har pratet med og kona er ikke orientert om hvorfor jeg egentlig kommer. Slik jeg har vurdert det så vet jeg at det er OK for han så hvis kona vil er det fritt frem.

Når vi kommer inn i stua får jeg se henne der hun sitter i en behagelig lenestol godt slått bakover i hvilende posisjon. Hun lar seteryggene løfte seg slik at hun kan reise seg for å hilse og da ser jeg hvilken deilig kona han har.. Hun er lita og rund bred bak og store bryster med en flott kløft i den åpne blusen som fremhever dem skikkelig. Jeg møter blikket hennes og jeg tror begge vet der og da at vi har lyst på hverandre.

Jeg trekker henne inntil og gir henne en klem. Jeg hvisker at hun er deilig inn i øret hennes og får hennes munn mot øret at det er gjensidig og snart er vi i ett heftig tungekyss mens mannen står og virker nokså handlingslammet på gulvet og se at kona blir befølt mer og mer heftig før hun trekker meg med mot soverommet.

Ikke lenge etter ligger vi nakne i senga  og beføler hverandre.med hender tunge og snart ser mannen hennes at hun gaper rundt kuken og suger den begjærlig før jeg legger henne på rygg og kjører den i henne. Lar den store kuken synke til bånn i henne før jeg tar henne uten gummi og jager mot en herlig utløsning for oss begge mens mannen blir stående i døråpningen og se kona bli pult og at hun nyter å kjenne en stor kåt kuk nyte henne og la det gå i henne.

Noen par som søker så er jeg parat tenner så veldig å¨dette ta kontakt.

  • Liker 3
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...