Lekentpar Skrevet 9. januar 2012 Share Skrevet 9. januar 2012 [ATTACH=CONFIG]3248[/ATTACH]Hvor mange har knullet kona/dama di samtidig mens du bare får se på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frekklek Skrevet 9. januar 2012 Share Skrevet 9. januar 2012 utrolig deilig kuse på kona di... du har en rengjøring å gjøre ser jeg.. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundanse Skrevet 13. januar 2012 Share Skrevet 13. januar 2012 5 stk er det meste her.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPLUSSTO Skrevet 17. januar 2012 Share Skrevet 17. januar 2012 Hei. Vi har hatt noen GB. I Stavanger for noen år siden fikk hun pikk av åtte menn. I Bergen var vi en gang fire gutter. De klarte det to ganger hver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odin Skrevet 9. mars 2012 Share Skrevet 9. mars 2012 Nå er hun vel min eks nå, men for noen år siden havnet vi på nach som endte opp med gangbang der det var meg og 7 andre menn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest paret2 Skrevet 12. mai 2012 Share Skrevet 12. mai 2012 "Bare" to foreløpig.Når vi prøver få med flere så trekker mennene seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kinky6 Skrevet 3. juli 2012 Share Skrevet 3. juli 2012 Har vært med på å arrangere knulleweekend for cuckoldpar, hvor det fordelt på to dager og over flere omganger totalt kom 9 menn og lekte med henne. Alt ifra one-on-one treff, til inntil 3 menn samtidig på henne. Flere av mennene var med på flere omganger. Mannen var med på et par runder, men sto for det meste på ”sidelinjen” og så på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 4. juli 2012 Share Skrevet 4. juli 2012 Har vært med på å arrangere knulleweekend for cuckoldpar, hvor det fordelt på to dager og over flere omganger totalt kom 9 menn og lekte med henne. Alt ifra one-on-one treff, til inntil 3 menn samtidig på henne. Flere av mennene var med på flere omganger. Mannen var med på et par runder, men sto for det meste på ”sidelinjen” og så på. Det hørtes utrolig spennende ut! Skulle likt å sett bilder fra den helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
persisk Skrevet 5. juli 2012 Share Skrevet 5. juli 2012 Hun hadde felere ganger med gutter men en på en. hver gang det vart maks 4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barejan Skrevet 25. november 2012 Share Skrevet 25. november 2012 25 menn på en kveld er rekorden....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarlen Skrevet 7. april 2013 Share Skrevet 7. april 2013 Vi har vært fem på min kone ei hel helg, jeg var også med, elsker å knulle henne med sæd fra andre. Før min tid, vi ha bare vært ilag i tjue år og drevet og truffet andre menn i 18 av dem år, så ha min frue klart 11 menn på 10 dager ute til havs ombord i en tråler, da fikk hu kuk nesten hele tiden, litt mat og litt drikke og litt søvn imellom det var mannskap på henne, hun var bare 29 år den gangen, idag er hun 55, vi bor idag i Finnmark og leter etter menn fra Finnmark, Troms og Nordland. Litt vanskelig å lete her, det sku stådd i søketekst hvor dere er i landet, så man hadde sluppet å logge på for å finne det ut til alle brukere, det står jo som regel hvor dere bor oppe til høyre i en annonse, men da ha vi måttet logge inn på den annonnsen for å finne det ut Ha en god sex til evig tid alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest v & N Skrevet 24. november 2013 Share Skrevet 24. november 2013 3 oss samtidig, men ho hadde 7 stk. på en kveld, inkludert med. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuckoldpar Skrevet 3. desember 2013 Share Skrevet 3. desember 2013 11 på en kveld (på swingersklubb). Hubby satt bare på en stol i hjørnet og runka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horebruker Skrevet 7. desember 2015 Share Skrevet 7. desember 2015 Vi arrangerte en gangbang for noen måneder siden der Heidi fikk av 12 menn. Min nye tøs skal gangbanges på nyåret så de som er sterke nok og seriøse bes ta kontakt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dax Skrevet 23. mars 2018 Share Skrevet 23. mars 2018 På det meste seks - men eh.. avtaler har vært med opp til 12 menn, men Bulls dunster ofte bort som dugg i solen når "skjebnetimen" nærmer seg. Siste GB var det avtalt treff med 8 - endte opp med 5 og mener vi var heldig pluss masse bra film i 4K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.