Gå til innhold

Hvor mange har knullet din partner samtidig


Lekentpar

Hvor mange har knullet henne på en gang  

205 stemmer

  1. 1. Hvor mange har knullet henne på en gang



Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Har vært med på å arrangere knulleweekend for cuckoldpar, hvor det fordelt på to dager og over flere omganger totalt kom 9 menn og lekte med henne. Alt ifra one-on-one treff, til inntil 3 menn samtidig på henne. Flere av mennene var med på flere omganger. Mannen var med på et par runder, men sto for det meste på ”sidelinjen” og så på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
Har vært med på å arrangere knulleweekend for cuckoldpar, hvor det fordelt på to dager og over flere omganger totalt kom 9 menn og lekte med henne. Alt ifra one-on-one treff, til inntil 3 menn samtidig på henne. Flere av mennene var med på flere omganger. Mannen var med på et par runder, men sto for det meste på ”sidelinjen” og så på.

 

Det hørtes utrolig spennende ut! ;) Skulle likt å sett bilder fra den helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Vi har vært fem på min kone ei hel helg, jeg var også med, elsker å knulle henne med sæd fra andre. Før min tid, vi ha bare vært ilag i tjue år og drevet og truffet andre menn i 18 av dem år, så ha min frue klart 11 menn på 10 dager ute til havs ombord i en tråler, da fikk hu kuk nesten hele tiden, litt mat og litt drikke og litt søvn imellom det var mannskap på henne, hun var bare 29 år den gangen, idag er hun 55, vi bor idag i Finnmark og leter etter menn fra Finnmark, Troms og Nordland. Litt vanskelig å lete her, det sku stådd i søketekst hvor dere er i landet, så man hadde sluppet å logge på for å finne det ut til alle brukere, det står jo som regel hvor dere bor oppe til høyre i en annonse, men da ha vi måttet logge inn på den annonnsen for å finne det ut :) Ha en god sex til evig tid alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
  • 2 weeks later...
  • 2 years later...
  • 2 years later...

På det meste seks - men eh.. avtaler har vært med opp til 12 menn, men Bulls dunster ofte bort som dugg i solen når "skjebnetimen" nærmer seg.

 

Siste GB var det avtalt treff med 8 - endte opp med 5 og mener vi var heldig pluss masse bra film i 4K :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...