voksen kvinne Skrevet 1. april 2010 Share Skrevet 1. april 2010 Par 50 søker mann Søker mann til kvinnen.Ønsker oljemassasje overalt,slikk,og sprut i meg.Mannen min vil se på/delta hvis jeg lyster for så å slikke meg etterpå Du bør være litt over gjennomsnittlig utrustet og ville ha dette som et fast forhold hvor vi møtes til avtalte tider. Kun seriøse hendvendelser vil bli vurdert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parhjemme Skrevet 10. april 2010 Share Skrevet 10. april 2010 Hei, det hadde vært kjekt å vite sånn ca hvor dere holder til da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LuckyLuke Skrevet 16. april 2010 Share Skrevet 16. april 2010 ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar 91 Skrevet 5. oktober 2010 Share Skrevet 5. oktober 2010 Er en stor fantasi for meg og være den mannen som utfører det på deg mens din mann ser på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nympho Skrevet 11. oktober 2010 Share Skrevet 11. oktober 2010 Jeg skulle gjerne møtte dere, for det har seg nemlig sånn at det du ønsker deg er det jeg er best på. Tror du hadde likt pikken min også. Jeg spruter mye og er klar igjen etter et par minutter. Håper dere ikke bor for langt unna sånn at det går ann å få det til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thore65 Skrevet 12. oktober 2010 Share Skrevet 12. oktober 2010 Kan dere bruke meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirJohn Skrevet 2. januar 2011 Share Skrevet 2. januar 2011 Vil så gjerne få oppfylle alle dine ønsker, og behov. Vet jo ikke om jeg duger til alt, men vil garantert gjøre mitt beste. Kanskje dere mener jeg er ung, men jeg kan love jeg har en bra utholdenhet, og kan holde på lenge. Om dere ønsker, så ta kontakt, dere kan jo først se på min profil.. Ha et riktig erotisk Godt Nytt år. mvh SirJohn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinkymann39 Skrevet 10. januar 2011 Share Skrevet 10. januar 2011 heisan mann på 39 her er veldig intr i faste treff å elsker det dere søker etter bare å ta kontakt hilsen terje i drammen 47159892 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.