Gå til innhold

par søker


Anbefalte innlegg

Par 50 søker mann

 

Søker mann til kvinnen.Ønsker oljemassasje overalt,slikk,og sprut i meg.Mannen min vil se på/delta hvis jeg lyster for så å slikke meg etterpå

Du bør være litt over gjennomsnittlig utrustet og ville ha dette som et fast forhold hvor vi møtes til avtalte tider.

Kun seriøse hendvendelser vil bli vurdert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 5 måneder senere...

Jeg skulle gjerne møtte dere, for det har seg nemlig sånn at det du ønsker deg er det jeg er best på. Tror du hadde likt pikken min også. Jeg spruter mye og er klar igjen etter et par minutter. Håper dere ikke bor for langt unna sånn at det går ann å få det til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Vil så gjerne få oppfylle alle dine ønsker, og behov. Vet jo ikke om jeg duger til alt, men vil garantert gjøre mitt beste. Kanskje dere mener jeg er ung, men jeg kan love jeg har en bra utholdenhet, og kan holde på lenge. Om dere ønsker, så ta kontakt, dere kan jo først se på min profil.. Ha et riktig erotisk Godt Nytt år. mvh SirJohn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...