Hipster Posted January 7, 2012 Share Posted January 7, 2012 Etter du har sett denne filmen, bør du ikke være i tvil om du har cuckold i deg, eller ikke. Må innrømme at denne filmen gir oss tenning til 1000:p White wife slut taking creampie from black guy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Norwegianhubby Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Ble tent av det lille jeg rakk å se jeg også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HannKatta Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 WoooW... Joda, dette likte jeg. Håper min fremtidige frue også vil like det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Excite Posted January 8, 2012 Share Posted January 8, 2012 Denne gikk rett hjem hos oss! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lekentpar Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Mmmmdeilig. Elsker å gjøre det der eller få mannen min til å slikke meg ren etter et deilig nummer med en eller flere menn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mr76 Posted March 16, 2012 Share Posted March 16, 2012 Satan e blei ganske så opphisset nå Skulle ønske jeg fikk opplave det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts