Gå til innhold

”Unggutten” knuller kona etter julebordet.


Gard

Anbefalte innlegg

På fredag var kona med sin unge kollega på byen på julebord, og spør om det er greit at hun tar han med hjem til litt kos foran peisen. Jeg synes forslaget er bra og foreslår å holde vinene temperert.

Telefonen plinger og det står: ”Vi kommer og har med Lene, en god rødvin og fyr på peisen er fint” (hennes nyskilte venninne).

 

Etter en liten stund kommer de, kona i en kort trang ettersittende kjole som viser hennes sexy timeglasss former, Lene i en blå nesten lik kjole som fremhever hennes ”ungpikekropp” med lange slanke bein og kollegaen i trang jeans og blå jakke som viser at han har en halvstiv en i buksa. De slenger seg ned i sofaen foran peisen mens jeg går for å servere vin. Etter litt småprat, god stemning og to flasker vin blir kona og Lene enig om å ta en dusj. Kollegaen forteller at han setter pris på å ha sex med kona som gir han en helt ny opplevelse og erfaring, er glad for å være vår venn.

 

Kona og Lene kommer ut igjen i bare string truse og bh, Kona i svart med blonder som fremhever hennes fine bryster, rund liten yppig rumpe og Lene i dyp rød, er ungpikeslank, slanke bein og lita nette rumpe, med store litt tunge bryster, det oser sex av dem og tar jeg ikke feil har de hatt en liten jentekos i dusjen. De skåler, setter seg i sofaen på hver sin side av kollegaen stryker han på lårene og utenpå buksen, åpner buksen hans og tar ut den halvstive pikken. Lene sier ” får jeg se hvordan du tar den i munnen”. Kona bøyer seg og tar pikken hans mens hun suger. Lene bøyde seg over vennen med sin slanke sexy kropp og han begynner og suge hennes tunge bryster, brystvortene blir knall røde og struttende av kåthet. Lene legger seg bakover i sofaen og sier til kona ”slikk meg”. Kona slutter å suge pikken til og kollegaen og sklir inn mellom slanke faste lår og slikker hennes svulmende blyglepper og suger klitten vekselvis. Kollegaen snur seg og fortsetter å suge brystene til Lene samtidig som han tar hånda og stryker kona over henne sexy faste rumpe og roterer med en finger i rumpesprekken før han begynner å fingerpule henne i fitta. Lene runker pikken til vennen med lange rytmiske tak og hun klynker høyt av vellyst og stønner ” slikk meg, finger pul meg til jeg kommer” Kona kjører to fingre inn i fitta hennes og puler med harde roterende bevegelser.

 

Jeg sitter ved peisen med et glass vin og er kjempe kåt av å se kona slikke venninna og venne som har en finger dypt inne i henne. Lene går opp i bru, tar godt tak i håret på kona og presser fitta hardt opp og kommer i høye hikst, kroppen dirrer. Hun siger langt ned i sofaen avslappet.

Kona legger seg ved siden av og sier til kollegaen: ”Kom å kjør den harde pikken inn i fitta mi og pul meg”. Hun spriker med beina høyt til værs og han sklir rett inn i den bløte fitta hennes og puler med harde støt helt i bunn så kona stønner av vellyst. Jeg er utrolig kåt av å se at ”unggutten” virkelig gir kona en omgang pikk, knar de fine brystene hennes hardt. Kona drar kollegaen ned til seg og de kysser intensivt, lenge… samtidig som hun motjukker. Jeg føler en snev av sjalusi, avtalen er at hun ikke kysser ”elskeren sin”.

 

Jeg ser på Lene som ligger i sofaen med de slanke lange bena skrevende slik at jeg har fri utsikt til den våte oppsvulmende fitta og begynner å leke med seg selv…. kommer bort til meg, knepper opp buksa, tar ut den kåte pikken min, drar ned buksa, setter seg over meg, synker sakte ned på pikken med den våte trange fitta og bøyer seg framover så jeg kan suge brystene.

Hun sier:

” Du må ikke sprute i meg ... Jeg går ikke på pillen”, Hun øker takten og stønner av vellyst og kommer i en dirrende orgasme, kniper og roterer på pikken.

Jeg og mister kontrollen..!!

Lene: ”Neei .... du kan ikke komme, neei...., kommm ... ååå... ja, kom inni meg ... fyll meg, sprut i meg.” ”Du fylte meg med sæd ...” ”Du er stor ...jeg liker pikken din, liker å kjenne den i meg” stønner hun.

 

Så til kona ”Liker du tanken på at han har fylt meg med sæd da jeg ikke tar pillen?”

 

Lene blir sittende, lener seg framover, biter meg i øret, kniper fitt musklene slik at jeg stivner igjen, løfter seg sakte av pikken og setter seg på armlenet på stolen med beina sprikene meg mens jeg masserer brystene hennes og fitta forsiktig.

Kollegaen og kona ligger i sofaen utmattet /svette, småkysser. Kona sier: ” Lene, det er stilig å se deg ri mannen min, sæden renner ut av fitta og dette har du fortjent.. Lene smiler og ser opp på meg, blikket er sløret og stemmen hes. Hun smiler og puster opphisset mens jeg tar en finger i fitta og hun kommer i en skjelvende orgasme.

 

Vi småprater og tar en øl, prater om å møtes igjen da Lene foreslår et ”juleselskap”. Det har blitt sent, taxi blir bestilt til kollegaen som kler seg og kysser kone heftig til farvel og sier til meg: ”Du har en herlig kone, jeg elsker sex med hennehenne ... Takk for at du vil dele henne med meg ...”

 

Lene og kona foreslår at vi tar en dusj sammen, lar det varme vannet renne mens vi vasker hverandre. Jeg suger de struttende bystene til kona, masserer fitta og rumpe hullet til Lene så hun stønner, samtidig som begge runker pikken. Kona sier: ”Jeg må bare få deg, kom kjør den kåte staken i meg”. Vi masserer hverandre med håndklede på vei til senga hvor kona raskt går i doggy med fitta sprikende foran oss. Lene tar pikken hånda, styrer inn i fittsprekken og hun ber meg kjøre den hardt inn, kona skriker høyt i smerte/vellyst. Jeg puler med harde jukk, i nytelse og kåtskap til hun kommer i en kraftig orgasme. Jeg trekker meg ut og flytter meg til Lene som ligger med sprikende ben og to fingrer langt inne i fitta, styrer pikken inn og knuller hardt til hun kommer, snur henne rundt og kjører pikken inn i den våte fitta, jukker hardt til jeg spruter fitta full. Det er deilig å knulle hardt for å få ut frustrasjon over at kona har kysset og kjærtegnet kollegaen hele natta.. (kyssing er utenfor avtale.)

Så er det tid for å sove..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...