cyto Skrevet 10. desember 2011 Share Skrevet 10. desember 2011 kona er hjemme på dagtid siden jeg jobber mye. Noen som har litt oppmerksomhet til henne på dagtid? send gjerne en melding så kan vi prate litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyto Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Share Skrevet 15. desember 2011 forresten er blir det mellom 8-16 ca. kan også være flere dager etterverandre/faste treff osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frekklek Skrevet 16. desember 2011 Share Skrevet 16. desember 2011 Høres spennende ut... Passe sted mellom hjem og jobb... Ta fri en dag og gjøre andre ting kunne være noe. Sånn innimellom.. :-) Ta kontakt! :-) M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sarpingen Skrevet 18. desember 2011 Share Skrevet 18. desember 2011 Kan du gi et hint om hvor i buskerud også da. Er et stort fylke.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juan de marco Skrevet 19. desember 2011 Share Skrevet 19. desember 2011 Hei jeg vil gjerne vite dem, jeg har lenge tilgjengelig og villige til å møte henne, jeg har 30 år, 183 høy og bor i bergen. svare meg til Fjernet epost iht regler - Nanox Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Drammensgutt Skrevet 7. januar 2012 Share Skrevet 7. januar 2012 heisann 29åring fra Drammen her som ofte har tid på dagtid, send meg en pm så kan vi prates Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonnyDepp Skrevet 8. januar 2012 Share Skrevet 8. januar 2012 Hei. Har vært skikkelig morro åblitt kjent med deg.æregner med at det ikke blirnoe svar.uANSETT SÅ TAR JEG SJANSER Å SKRIVER NOEN LINJER. hAT VÆRT HYGGELIG Å BLITT KJENT MED DEG. fÅTT SUBEN TIL Å SUGE KUKEN MIN. SAMTIDIG SOM HAN HAR FÅTT NOEN VISDOMSORD OM SIN EGEN PIKK. SPERMEN MIN SKAL HAN SUGE I SEG. ETTER HAN HAR GJORT DEG REINT SKAL HAN BLI LÆRT OPP TIL Å BLI EN GOD SUB. er FORØVRIG I oSLO NESTE HELG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskerudmann31 Skrevet 25. januar 2012 Share Skrevet 25. januar 2012 Masse ledig tid på dagtid, men hvor holder dere til i fylket da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyto Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Share Skrevet 26. januar 2012 Drammen, send gjerne en melding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fogu Skrevet 3. februar 2012 Share Skrevet 3. februar 2012 Hei, jeg er en erfaren , hyggelig mann som har truffet kvinner (også sammen med mannen) slik du beskriver. Lyst til å høre litt mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaaarekbg Skrevet 28. februar 2012 Share Skrevet 28. februar 2012 Hei, har selv ofte mulighet på dagtid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brum4141 Skrevet 15. mars 2012 Share Skrevet 15. mars 2012 Jeg har tid å ta meg av din kone, tilbyr selskap, massasje og sex :-) Så bare ta kontakt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianx45 Skrevet 27. mars 2012 Share Skrevet 27. mars 2012 Passer bra, er ofte i Buskerud på dagtid i forb. med jobb. Ta kontakt :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.