Gå til innhold

Vår venn !


Stvgman

Anbefalte innlegg

Ja vår gode venn gjennom mange år har nettopp kommet på besøk.Corona har gjort at det er en god stund siden sist. Og da er han naturligvis meget sugen når muligheten endelig har kommet. Og min lille gode deilige kone har vært og shoppet sexy undertøy og  er tydelig spent på besøket vi avtalte for ei ukes tid siden. 

Og vår venn har syk kone og liten tilgang på henne.For en kåt mann som han er det ikke enkelt når tiden går.Derfor er det veldig velkomment å komme hit og pule kona mi.Og som jeg trodde gikk det fem minutter før han tok henne med inn på soverommet .Der var det rett av med klærne og de var i armene hverandre. De store nevene glir nedover ryggen hennes og videre over rumpa før den andre glir rundt og ned til musa hennes.Hun klynker lett når han finner klitten før han glir litt ut slik at den store kuken kommer frem etter å ha trykket seg mot magen hennes. Kona tar rundt den og snur seg slik at hun står med stjerten på kanten av senga.Og så kommer han bak henne og fitta hennes er klar,hadde sikkert vært det i hele dag ja kona hadde lyst på kuken hans og hun åpnet opp der han kommer og presser kukhodet mot sprekka. Han er stenhard og stor der han kjører kuken i henne og begynner å ta henne med lange rolige drag.Ser henne inn i øynene og ser hvordan hele ansiktet er på vei inn i total nytelse .Hun vet han snart kommer til å jage kuken hardt i henne og komme i henne med ei ladning som han har lagret for henne. Kona bare elsker å kjenne når kuken går i henne.Og der ser jeg på henne  at hun kjenner han er på vei og nå tar han henne Jokker sanseløst ivei før han brøler og kjøre den til bunns i henne og tømmer seg med flere jokk og jeg ser hvordan set pumper i kuken og den deilige fitta som kommer samtidig i en voldsom orgasme. Den første og vi har han her i tre dager så kona skal få mye kuk ja nå skal vi kose oss med henne begge to og gi henne deilige kuk mye kuk og sprut.

  • Liker 6
  • Sexy 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Det er på tide med en oppdatering etter en lang coronapause og først nå i kveld har han fått muligheten. Mars var sist gang og han har ikke hatt fitte på veldig lenge.Det fortalte han på telefon da han ringte meg og fortalte han hadde fått muligheten nå på lørdag.

Han kom i nitiden og ikke overraskende var det en real bamseklem på kona omgående. Og så sa han til henne; Jeg har tenkt på deg i hele dag  og har så lyst på deg,presser henne inntil seg og stryker henne over ryggen og ned over rumpa. Og så var det rett inn på soverommet hvor jeg etter få minutter hører at han tar henne.Rytmiske gyngelyder fra senga hvor det ligger en stor kar på 95 kilo og puler kona.. Jeg går inn i dørgløtten og ser den store kuken gli inn og ut av fitta til kona ser hvordan hun Jokker imot og velvillig lar han ta henne.Mer og mer intenst støter han kuken i henne og nærmer seg utløsningen som jeg vet kona får orgasme når hun får ladningen hans. Og så er han der.Kuken er beinstiv.Han tar henne bakfra og jager på og kjører kuken i henne med raske harde jokk.Hånda hennes kommer rundt ballene og så pumper han i henne med pulserende støt før han blir værende inne i henne med ett og annet støt mens han kjenner henne riste under seg for nå kommer kona og jeg må bare legge henne på rygg å ta henne med en gang han har trukket seg ut  og da er det ei deilig fortsatt veldig kåt mus som velvillig tar imot neste mann fortsatt i spasmer etter han som nettopp var der.Det drypper sæd ut av musa hennes når jeg snur henne på rygg og kjører kuken i henne og etter liveshowet får hun det hun liker en kuk som jager mot å tømme seg og selvsagt fikk hun ladningen.

Akkurat nå knirker det i senga igjen.Han ligger og puler henne igjen,denne gangen får hun misjonæren og så må hun vel ri kuk og suge kuk før han gir henne ei ladning til.

  • Liker 3
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke forvist men jeg unner ham å få ha henne alene når han kommer og vet kona slipper seg mer løs når de går inn først og jeg føler meg helt fin med ei blid nypult kone og en god venn som er meget takknemlig for at han får komme og få utløp for sine lyster.Og siden kona liker at han kommer så er det blitt en god kilde til inspirasjon mellom kona og meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA Nå er han her igjen .Kona har vært litt dårlig i det siste og egentlig ikke i rette stemningen .Han måtte jobbe for det. Han satte seg ned på kne ogog begynte å kjæle henne oppover bena løftet bena hennes opp og kom med hodet mellom bena hennes og slikket seg opp til musa.Brettet henne ut slik at fittehårene kom frem mellom den lille trusa,slikket oppover trusa og sprekka kom frem da han løftet vekk hodet.

Så bar det inn i senga,slikket henne mer og så fikk hun den store kuken i munnen og nå ligger han og tar henne. Står bak og ser henne nyte kuken som jager i henne ved at det pipler ut av hennes plaskvåte mus før hun mottar neste støt og mer og mer vilt før han nærmest roper ut at det går. De blir liggende ei god stund på etterdønningene før han trekker seg ut av henne og ruller på rygg fortsatt andpusten etter rittet.

  • Liker 1
  • Sexy 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
Stvgman skrev (På 11.9.2020 den 20.01):

JA Nå er han her igjen .Kona har vært litt dårlig i det siste og egentlig ikke i rette stemningen .Han måtte jobbe for det. Han satte seg ned på kne ogog begynte å kjæle henne oppover bena løftet bena hennes opp og kom med hodet mellom bena hennes og slikket seg opp til musa.Brettet henne ut slik at fittehårene kom frem mellom den lille trusa,slikket oppover trusa og sprekka kom frem da han løftet vekk hodet.

Så bar det inn i senga,slikket henne mer og så fikk hun den store kuken i munnen og nå ligger han og tar henne. Står bak og ser henne nyte kuken som jager i henne ved at det pipler ut av hennes plaskvåte mus før hun mottar neste støt og mer og mer vilt før han nærmest roper ut at det går. De blir liggende ei god stund på etterdønningene før han trekker seg ut av henne og ruller på rygg fortsatt andpusten etter rittet.

Herregud så deilig å lese disse historiene. Har lyst å være publikum bare pga forteller evnen din😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...