Gå til innhold

Ut på vift med begge hendene på rattet


Gjest

Anbefalte innlegg

Magien med «Ut på vift og bli tatt tilbake etterpå»

Et forsøk på en historie fra mitt liv som forsøker å beskrive det erotiske og magiske med HW play. 

«Hei, er så gira på å treffe deg i morgen, kan vi få til det?», skrev jeg i sms’en til min nyvunne Bull. Mannen min var på jobbreise med planlagt retur i morgen og ikke noe ville vært bedre enn å overraske han med en uskikkelig kone som trenger å bli satt på plass når han er hjemme. Svaret lot heldigvis ikke vente på seg særlig lenge «Hei, ja det går bra, jeg er ferdig på jobb kl. 16, ordner et sted». Jeg kjente det kriblet i hele kroppen og nå handlet det om å gjøre gode miner til slett spill dersom mannen ringte å ville høre hvordan jeg hadde det. Kvelden gikk, tekstet litt med mannen og fant senga ganske tidlig med kroppen ganske så full av forventninger. Det ble en liten runde med tukling og kos med vibratoren........ 

 

Neste dag fikk jeg melding mens jeg satt på jobb, i lunsjen «hei, ordna rom på hotell X, møt meg klokken 18 og ta på deg noe feminint og sexy, gleder meg til å gi deg en omgang» Det gikk et søkk gjennom meg og en stund ble jeg redd for at mine kolleger så at jeg rødmet og ble litt vill i blikket. Vel hjemme etter endt arbeidsdag stupte jeg i dusjen, brukte høvelen på strategiske steder og investerte noen minutter foran klesskapet for å finne det riktige antrekket. Endte opp men svart body og svarte stay ups, halvlangt skjørt og en hvit bluse. Ferdig pyntet og stylet sendte jeg et bilde av resultatet til mannen min med beskjeden «gleder meg til du er hjemme, du har noe å glede deg til». Han svarte «wow, så sexy, er snart på flyplassen, gleder meg til å komme hjem»

 

Jeg svarte han umiddelbart «så deilig at du gleder deg til å komme hjem, du har litt å glede deg til, send meg en melding når du er på flyplassen da ». Fikk ny melding etter noen minutter; «på flyplassen nå, selvsagt er flyet forsinket, de sier 40 minutter. Koser meg med bildet du sendte, fy faen så sexy du er, gleder meg til å se deg i den oufit’en» Det kriblet godt mellom bena mine når jeg sendte svaret; «Håper det ikke blir ytterligere forsinkelser, er veldig klar for å få deg hjem. Kos deg med bildet men til opplysning; det antrekket der er ikke for deg gutten min. Nå stikker jeg ut på vift og du bør være klar for å ta meg tilbake når du er hjemme!» Skulle gjerne sett ansiktsuttrykket hans når han leste den meldingen men nå måtte jeg komme meg av gårde. Registrerte at det tikket inn et par nye meldinger men følelsen av å holde ham på pinebenken var mer enn nok til å overse dem. 

 

Jeg møtte bullen i lobbyen, et kort nikk, sultent blikk og vi tok heisen opp sammen. Vel innenfor rommet slo vi på turboen begge to. «Satan du er sexy, tenner så jævlig på deg» brummet han mens han nærmest røsket av meg jakken og med grove hender kneppet han opp blusen min i det vi møttes i et aggressivt langvarig tungekyss. Jeg fiklet opp beltet hans og kneppet opp jeansene hans og konstaterte med ivrig fryd at han var hard allerede. På vei ned på kne for (endelig) å få suge han – som jeg så langt ikke hadde fått anledning til på tidligere treff – grep han tak i meg, løftet meg opp, styrte meg bort til sengen og fikk meg på rygg. «Vis meg fitta di, din kåte tøs» stønnet han mens han ble stående og runke seg selv langsomt. Jeg sprikte med bena og med en kjapp bevegelse napper jeg tak i skrittet på bodyen, trykk knappene responderte med et metallisk klikk og vipps – det lett hovne ganske så våte kjønnet mitt ble blottlagt rett foran han. «Ser der ja, ikke bare jeg som har gledet meg ser jeg» sier han mens han flekker tenner. Tar tak i hoftene mine, skyver rumpa mi ytterst på sengekanten, tar hendene mine og styrer dem til å holde tak i mine egne knehaser, for virkelig å åpne meg. Han vipper av meg skoene, bøyer seg over meg, kysser meg nok en gang på sin lidenskapelige krevende måte og presser det harde, godt over gjennomsnittlig store lemmet sitt sakte inn i meg. Det kommer et ul via min mageregion ut fra strupen,  jeg kommer som et uvær før han har rukket å prestere mer enn fem knulle tak. Pikken hans er perfekt, han øker takten og jeg kommer igjen og igjen og igjen, kjenner det bygger seg opp, jeg presser han ut av meg og kommer igjen, denne gangen som en foss – bokstavelig talt. Han gliser og oppmuntrer meg til å sprute, smetter to fingre inn i meg, legger den andre hånden med lett press på skambeinet mitt og fingerknuller meg. Det tar ikke mange sekundene før spruten min står igjen, laken, gulv og strømpene mine blir plaskvåte. Pikken hans glir inn i meg igjen, han plasserer anklene mine på egne skuldre og han pumper på. Jeg griper tak i den veltrente sprettrumpa hans og styrer og hjelper til med takt og tempo. Enda en orgasme skyller gjennom meg og jeg stopper han, puster og peser som om jeg har gjennomført et bakkeløp og stønner at jeg trenger noen sekunder. Han glir ut av meg, går på badet, henter en håndduk og tørker lett av både seg selv, meg og gulvet. Jeg har fått igjen pusten, stirrer på han, nyter synet av den veltrente flotte mannen som står foran meg, svett og fremdeles med en nydelig reisning. «Kom, knull meg» hvisker jeg. Han gliser lurt, tar tak i hoftene mine, vrir meg rundt, løfter rumpa mi opp i været, presser hodet mitt bestemt men vennlig ned i lakenet og sier «sånn ja, nå skal jeg fylle deg ordentlig opp før du skal hjem og fortelle mannen din hvilken uskikkelig tøs du er». Pikken hans glir inn i meg, han starter langsomt og øker tempoet gradvis. Jeg skjelver og dirrer i nye orgasmer mens jeg trygler han om å knulle meg hardt. Det smeller og svir helt vilt deilig når han rapper til meg over rumpa, pumper det harde jernet sitt dypt i meg stadig raskere før han stønner høyt og knurrer «nå fyller jeg fitta di». Han stopper opp og jeg føler rykkene i pikken hans mens han støtvis fyller meg med ladningen, da havner jeg over kanten i gud vet hvilken orgasme i rekken. «Nå har du litt å ta med hjem» ler han mens han glir ut av meg og deiser ned på senga. Jeg snur meg rundt på rygg, vipper bekkenet oppover, knepper igjen bodyen og sier «ja, det kjenner jeg, herregud snakk om å bli fylt opp, på flere måter» Vi avslutter med et vått kyss, han reiser seg og jeg får beskjed om at rom er gjort opp, det er bare å forlate det når jeg er klar. Han smetter ut døra med «send en melding når du vil leke igjen, jeg er alltid klar for deg og hils mannen din». Jeg blir liggende i fem minutter, deretter raskt innom badet for å forsøke å rette på hår og sminke, denne gangen husket jeg faktisk hårbørsten, og er glad kjøreturen hjem ikke tar mer enn knappe ti minutter. 

 

Gløtter på telefonen i vesken, en ny melding fra min kjære; «akkurat landet, hjemme om 20». Svarer; «Deilig, kom rett inn på soverommet, du har en jobb å gjøre». Jeg rekker hjem før han, legger meg til rette i sengen og nyter ventingen, jeg er fremdeles kåt som et uvær og nyter både tankene og følelsen av å komme hjem og skulle bli tatt tilbake, for meg det heftigste med denne leken. Ventetiden blir ikke lang, heldigvis. Plutselig hører jeg han i gangen, han smetter innom badet, høre han tisse og vaske seg før han kommer inn på soverommet. Jeg smiler mot han og vinker han mot meg. Han bøyer seg mot meg, kysser meg grådig og sier «du lukter sex og smaker salt som en uskikkelig tøs» Jeg nikker mot han, drar dyna til side og blottlegger antrekket som fremdeles sitter på, om enn litt skjevt og litt mer brukt. Fører hånda hans ned mellom beina mine og sier «kjenn hvor uskikkelig jeg har vært». Han knepper opp skrittet i bodyen og stønner i det han ser stivnede rester i stoffet i kilen og sæden som siver sakte ut av meg når han prøvende stikker et par fingre i meg. «Herregud så uskikkelig du har vært, du er jo ordentlig fylt opp, for en skitten tøs du er» Han bøyer seg plutselig ned og til min forbauselse og ikke minst begeistring slikker han meg ivrig. Det er så intenst deilig at jeg hyler ut i en orgasme etter noen sekunder. «kom hit» freser jeg, kysser han grådig, kjenner smaken av både meg selv og bullen og mer skal det ikke til, jeg kommer igjen. «Kle av deg» oppfordrer jeg og hjelper han av med buksene mens han selv ordner med skjorta. Tar tak i hoftene hans og trykker han mot meg, tar pikken i munnen og suger han ivrig, kjenner at han blir knallhard i munnen min og det igjen er trigger til enda en pulsstopp for min del. «Deilig» stønner han. «Sugde du bullen også?». Jeg lar pikken gli ut av munnen og bøyer hodet litt ned slik at jeg kan slikke ballene hans mens jeg, mellom slikking og slurping svarer avkreftende på spørsmålet hans. «Vi hadde ikke tid til det, han ville bare ta meg der og da. Og nå gutten min, skal du ta meg. Ta meg tilbake. Jeg vil ha pikken din – nå! 

Jeg sprer bena, han plasserer seg mellom dem, smetter inn i meg med en plaskvåt lyd og knuller meg med en intensitet det er lenge siden han har gjort. Jeg kommer som et uvær nok en gang og nærmest hulker «ja, knull meg, det er så deilig å kjenne pikken din, ta meg». Han stønner «kjenner du pikken min etter å bli tatt av den svære bullpikken og i tillegg være fylt opp av sæd da?». «Ja, visst faen kjenner jeg deg og det er så magisk. Knull meg, jeg vil jeg kjenne deg mer» Merker at han nærmer seg, tar tak i ansiktet hans med hendene mine, stirrer han dypt inn i øynene og med bestemt stemme sier jeg «nå skal du sprute i meg, hører du? Tøm ladningen din dypt i meg, jeg vil ha spruten din nå, ta meg tilbake, gjør meg din igjen, nå!!!!» Han rykker til og med et brøl pumper han sæden sin i meg og i samme sekund rister jeg i en voldsom orgasme. Han faller sammen over meg i en deilig duftende cocktail av sæd, parfyme, svette og lukter fra to menn og en kvinne. Jeg kjenner på deilige etterdønninger og sannelig kommer en euforisk avsluttende orgasme snikende, som en langsom havdønning. 

 

Han glir ut av meg, kikker ned og ler. Ser sæden som sakte kommer til syne mellom beina mine. «Herregud, så deilig, håper det ble bra for deg også, dette gikk jo ganske så fort» «Kjære, det ble helt perfekt, akkurat som jeg håpet, helt magisk» svarer jeg. «Må innrømme at jeg bli veldig overrasket, positivt altså, at du slikket meg før vi knulla, det hadde jeg ikke trodd». «Ikke jeg heller, ble bare så tent og ivrig. Litt snodig, han smakte nøyaktig som meg jo». «Så bra da, du ser jo hva som kommer ut nå og du vet jo hvor vanvittig godt det er for meg når du slikker meg ren». «Hæ? Mener du at jeg skal....at jeg må..... at du vil at jeg.....?»

Jeg gir han mitt mest yndige smil, blafrer med øynene og nikker kokett............

 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...