Gå til innhold

Hvem prater vi med?


Falk

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen

 

Er ganske ny her inne og lurer på en ting. Hvorfor har alle et Nick eller kallenavn slik at det er umulig å vite om det er en mann, ektepar eller en dame vi ser på chatten. Har flere ganger blitt uforskammet behandlet fordi den jeg ville chatte med var en mann. Dette burde, etter mitt syn, være helt unødvendig, gå i dere selv og se hva dere kan gjøre med saken. Håper dette kan la seg ordne, jeg er i alle fall lei av å bli utskjelt. Ønsker dere alle en fin kveld.

Hilsen Falk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby

Hei.

 

Jeg kan se litt av problemet.. Men det finnes en enkel løsning hvis man vet hvis man skal lete :)

Når du snakker med en person på chatten, klikk på brukernavnet til personen, slik at du kommer inn på profilen.

Trykk på "Om meg" fanen og se under "kjønn" for å se hvilket kjønn personen er :)

 

Bruk også fanen til å se hva personen søker etc :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er helt enig med deg. Ble veldig lei meg da en ung gutt kunne fortelle meg at jeg var helt uaktuellt i dette forum og en gammel gris.. Men håper at de fleste kan se på sine medmennesker som aktuelle sexobjekter. Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norwegianhubby
Ja er helt enig med deg. Ble veldig lei meg da en ung gutt kunne fortelle meg at jeg var helt uaktuellt i dette forum og en gammel gris.. Men håper at de fleste kan se på sine medmennesker som aktuelle sexobjekter. Ha en fin kveld.

 

Det var jo leit å høre.. Håper du sier ifra til oss moderatorer hvis du føler deg trakasert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asiankonechat

Hei et lite tips til deg:husk at deter ikke alle her som søker treff umiddelbart.Vær litt mindre direkte når du klikker folk.Noenvil bare chatte med andre voksne mennesker.Det er lov å chatte hyggelig.

Heisann alle sammen

 

Er ganske ny her inne og lurer på en ting. Hvorfor har alle et Nick eller kallenavn slik at det er umulig å vite om det er en mann, ektepar eller en dame vi ser på chatten. Har flere ganger blitt uforskammet behandlet fordi den jeg ville chatte med var en mann. Dette burde, etter mitt syn, være helt unødvendig, gå i dere selv og se hva dere kan gjøre med saken. Håper dette kan la seg ordne, jeg er i alle fall lei av å bli utskjelt. Ønsker dere alle en fin kveld.

Hilsen Falk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...