FellesGlede Skrevet 3. november 2011 Share Skrevet 3. november 2011 Par fra Romerike søker menn for gangbang. Alle blir sugd tomme også. Bang og sprut. Hun er frodig rødhåret med store pupper. Eventuelt kontakt med noen som er erfarne og vant til å arrangere er vi interessert i å komme i kontakt med. Vi har erfaring med en ekstra mann, men ønsker mange:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lynx Skrevet 11. november 2011 Share Skrevet 11. november 2011 Passer meg bra. Jeg er med om dere vil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacwolf Skrevet 11. november 2011 Share Skrevet 11. november 2011 jeg vil gjerne delta i en gangbang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Semikolon Skrevet 11. november 2011 Share Skrevet 11. november 2011 Jeg er en viril mann på 42, som bor i nærheten av Romeriket. Jeg synes dette høres veldig spennende ut. Send meg en melding så kan vi utveksle litt mer info om hvem vi er og hva som skal skje..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.