Gå til innhold

Offentlig cuckold-forhold?


Gjest Norwegianhubby

Anbefalte innlegg

Gjest Norwegianhubby

Hei alle sammen :)

 

Vet med meg selv at selv om man kjenner en kompis veldig godt, er det alltids hemmeligheter ute å går. Tenker litt på cuckold livsstilen og den gata da jeg lurer på dette:

 

Er dere åpene om hva dere gjør(om dere har gjort det, eller ikke (enda)) , ovenfor venner og familie?

 

- Norwegianhubby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er åpne overfor noen svært få nære venner som vi kan fortelle det til. Men mange, inkludert familie vet ingenting. Dette er noe vi føler er riktig, da de hadde bare blitt satt ut og ikke kunne forstå det

 

Iorna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe som folk i almindelighet forstår.

 

Har luftet at jeg har hørt om at noen har det slik, men ingen forståelse for det.

 

Har ikke funnet ut hvor alminnelig dette er,m en jeg tror % satsen er liten.

 

Har vært penå del sexologi kurs, men aldrig hørt dette nevnt der.

 

Svingers er derimot kjent, som adskiller seg fra hanreien. Vel det er mange forskjellige variasjoner her også.

 

Nei det er ikke et tema, man bare sånn uten vidre tar opp i selskaper.

 

Men her har vi et forum, og det er jo svært hyggelig for slike som oss som interesserer seg for dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...