Gå til innhold

Dugnad i borettslaget!


iorna

Anbefalte innlegg

Dette er min kjærestes fortelling:

 

Dugnad. Alle norske storby-beboere vet jo at det kommer, like sikkert som julaften.

Søndag klokka tre til seks, tiden var satt.

 

Jeg hadde vært ute kvelden før, med etterfølgende deilig sex med min elskede. Han hadde en jobb å gjøre denne søndagen, og dro på jobb med et lurt smil.

Jeg skulle vaske trappeoppganger, rydde i kjeller, feie, male vegger til søppelhus, og gud vet hva.

 

" Dagen derpå" er jeg alltid kåt, og mest klar for å tilbringe den i senga med hyggelige aktiviteter. Denne søndagen var det altså DUGNAD.

 

Mitt håp var at den kjekke mannen jeg hadde sett, som akkurat hadde flyttet inn i oppgangen ved siden av, også skulle delta.

Jeg skulle nok finne et passende sted for dugnads- jobbing, i nærheten av ham.

 

Jeg kom ut på møteplassen med noen små- skumle baktanker i hodet.

Jeg var kledd i en snekkerbukse med huller på rumpa, lår og knær, en singlet som strengt tatt var i minste laget, og en string- truse.

 

Jeg så ham med en gang. Han stod med noen andre menn og diskuterte, de fordelte tydeligvis arbeidsoppgaver. Jeg smilte, gikk bort og presenterte meg.

 

Blikkene deres over kroppen min trigget fantasiene mine.

Da arbeidsoppgavene var fordelt, hadde jeg på mystisk vis havnet på samme arbeidslag som min kjekke nabo, og en av de andre to.

 

Kjelleren var stedet for dagens økt. På et tidspunkt midt i rydding og bæring av skrot til containeren ble jeg og Gunnar (som den kjekke naboen het) stående i et hjørne mens vi halte og dro i et monstrum av et skap.

Vi sto på baksiden og dyttet og peste, da jeg kjente at han var helt nær meg, jeg kjente lukten hans, og armen hans bak ryggen min.

Jeg beveget meg forsiktig mot ham, og merket at han nølende stoppet arbeidet.

Jeg vred kroppen litt nærmere hans. Nå stod han plutselig rett bak meg, og pusten hans var helt annerledes...

Jeg tok hånden hans og førte den mot puppene mine. Han bet meg i nakken, jeg snudde meg og kysset ham. Hendene hans på puppene mine, hånden min mot pikken hans, kaos av klær som rives av, han trenger dypt inn i meg....

Etter noen sinnsyke sekunder, eller var det minutter? hørte vi kjellerdøra slå, og vår arbeidskamerat rope:" Gunnar"

Selvfølgelig måtte telefonen min gi fra seg to pip-pip, melding innkommet.

Fem skritt, og han stod og så på oss bak skapet. . .

Han flirte: "Dere ser svette ut. Lyst på en øl oppe hos meg?"

Gunnar så på meg og gliste.

Hos Fredrik, som han het, fikk vi en kald øl da vi kom inn.

Jeg ble kjapt strippet for de klærne jeg hadde på, og befant meg mellom fire grådige hender.

 

Deilige hender, overalt, jeg skriker, deilig, deilig, jeg kommer. . . . spruter . . . kommer igjen. . .

 

To timer senere var jeg hjemme igjen, svett, andpusten, lykkelig og svært tilfredstilt. Omsider kunne jeg lese meldingen jeg hadde fått. Den var fra kjæresten min:

 

"Gjør hva du vil, når du vil. elsker deg"

 

PS: Styret i borettslaget mente at dugnaden hadde gått bra, men at kjelleren ikke var ferdigryddet . . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...