Gå til innhold

Ikke alltid like lett...


Gjest agderbull

Anbefalte innlegg

Gjest agderbull

En av mine fantasier jeg har lyst til å dele med dere. Håper noen liker den nå som vært blir hufsete og kaldt :) Bare så det er sagt. Jeg tenner ikke på utroskap, men tanken på å bli så tent at det ikke går å si nei er opphissende :) Enjoy.

 

 

Noe vaklende går jeg inn i butikken og ser meg rundt. Sexy undertøy kan da ikke være så vanskelig å finne sier jeg til meg selv og begynner å utforske reoler med dameundertøy i alle størrelser og fasonger. Faen. At jeg alltid skal være så sent ute med gavene.

 

"Trenger du noe hjelp?"

 

Hjertet mitt hopper. Jeg snur meg og ser rett inn i et par nydelige øyne.

 

"Eeh ja kanskje" klarer jeg å stotre frem. Hun smiler til meg.

 

"Vi stenger egentlig nå" sier hun.

 

"Allerede?" spør jeg og blir tydelig stresset.

 

"Jepp klokka er åtte" sier hun. "Men du kan jo komme tilbake i morgen?"

 

"Da er det for sent" sier jeg og ser litt oppgitt ut.

 

"Jeg skjønner. Er det gave du er på utkikk etter?"

 

Jeg ler litt oppgitt og nikker.

 

"Vi kan vel gjøre et unntak" sier hun og smiler. "Jeg skal bare stenge døra og låse så ikke det kommer flere inn her"

 

Jeg puster lettet ut og blikket mitt følger henne mens hun går mot døra. Hun er nydelig. Langt lyst hår. Klare blå øyne og et herlig smil. Toppen hennes gjør lite for å skjule de store puppene hennes og buksa som sitter stramt over rumpa hennes gjør at tankene mine vandrer blort et lite sekund. Jeg ser på den sorte bhen jeg har i handa og lurer på hvordan den ville sett ut på henne. Jeg rister hodet tilbake til virkeligheten. Ikke tull. Du har dame. Sier jeg til meg selv og fortsetter å kikke. Litt etter litt går det opp for meg at jeg virkelig ikke har peiling på noe i forhold til størrelser.

 

"Så har du sett noe du liker?"

 

Jeg snur meg og der er hun igjen.

 

"Det er jo mye fint her." Jeg angrer med en gang jeg har sagt det. Hun smiler.

 

"Du må jo finne noe du liker" sier hun. "Vet du hvordan størrelser og sånn hun bruker"

 

"Jeg har ikke peiling" svarer jeg. Hun ler. "Du er ikke den eneste mannen jeg har hørt si det. La oss finne noe du synes er fint så kan vi ta det derfra."

 

Hun holder frem og jeg nikker eller sier nei. Så holder hun opp en sexy hipster og bh i lyseblått silkestoff. Jeg nikker.

 

"Den ser perfekt ut" sier jeg. "Så bra da. Hvordan størrelse tror du hun må ha da. Hvordan er hun i forhold til meg?" Jeg ser på henne mens hun skyter puppene frem og smiler lurt. Jeg svelger tungt.

 

"Hun har kanskje litt mindre pupper enn deg"

 

"Kanskje?" sier hun og kommer nærmere. "Kanskje jeg må prøve denne på så kan det være det blir lettere for deg å bedømme"

 

Jeg ser på henne som smiler.

 

"Det er vel ikke helt vanlig service?"

 

"Nei, men jeg hadde en følelse av at du kunne trenge litt mer enn den vanlige service vi gir"

 

Hun snur seg og drar av seg toppen. Knepper opp bhen med ryggen til og lar den falle ned. Jeg setter meg i en stol og nyter synet mens hun tar på seg den sexy lyseblå bhen. Så snur hun seg og kommer nærmere. De store puppene hennes ser fantastisk ut i den sexy bhen. Og tankene mine flyr. Dette er feil. Veldig feil men jeg klarer ikke å reise meg å gå. Må bare nyte synet av denne fremmede jenta som leker med meg.

 

"Liker du?" sier hun ertende. "Jeg liker de veldig godt" svarer jeg og ser henne inn i øynene. Hun setter seg på kne foran meg.

 

"Så hvordan er puppene mine i forhold til dama di sine?" Hun presser dem frem. Tar et godt tak i dem med hendene sine og presser dem sammen. Jeg skal til å reise meg og gå. Dette burde jeg ikke gjøre, men det er som om jeg er frosset fast i stolen. Hvordan havnet jeg her? Jeg klarer ikke la være å se på dem. Store solbrune, runde og deilige.

 

"Er de mye større?"

 

Jeg nikker.

 

"Kanskje du må kjenne litt på dem for å være helt sikker?"

 

Jeg vrir meg litt i stolen. Hodet mitt skriker til meg at jeg må reise meg og gå. Den nå steinharde kuken min nekter. Hun tar hånda mi og fører den opp til puppene. Da er det for sent. Jeg klarer ikke å motstå fristelsen. Jeg kjenner den store deilige puppen i handa. Klemmer litt. Så kommer den andre hånda opp og tar tak i den andre puppen. De er så deilige. Hun knepper opp bhen og jeg drar den av henne. Synet av de deilige puppene hennes gjør at jeg stønner. Brystvortene er harde og store. Jeg fortsetter å kna dem. Så dytter hun meg tilbake i stolen. Kuken sprenger mot buksa. Hodet svømmer over av følelser. Jeg burde gå hjem, men denne jente har total makt over meg. Hun gjør meg så utrolig kåt. Sakte knepper hun opp knappene i buksa mi. Lar fingrene stryke over kuken min. Jeg kjenner neglene gli over skaftet. Lukker øynene og kaster hodet bakover. Så drar hun ned boxeren og kukhodet slipper fri.

 

"Mmmm så deilig kuk du har" sier hun og lar tunga forsiktig gli over kukhodet. Jeg stønner høyt. Tunga hennes glir sakte opp og ned over hele kuken min. Fukter den og gjør den glatt. Runker meg sakte med forsiktige bevegelser mens hun slikker og kysser kuken min. Jeg ser ned på den sexy munnen hennes som glir over kuken min. Dette er helt uvirkelig.

 

"Jeg hadde lyst på deg med en gang du kom inn i butikken" sier hun og lar kukhodet gli litt inn mellom leppene hennes. "Hvis det er noen trøst hadde du aldri sjangs" sier hun og smiler.

 

Jeg puster tungt og lar handa gli gjennom håret hennes. Hun glir ned på kuken min mens hun koser med ballene mine. Jeg nyter følelsen av tunga hennes som gliver over kuken min mens hun suger meg. Jeg kjenner at jeg kommer til å sprute snart. Hun ser opp på meg og smiler.

 

"Lyst til å sprute? Ikke enda. Jeg bestemmer." sier hun og går over til å runke meg sakte. Så reiser hun seg. Drar av seg buksa og undertøy så hun står helt naken foran meg. Hun setter et bein over armlenet på stolen og sprer fitta rett foran ansiktet mitt. Jeg angriper den som et sultent rovdyr. Tunga og lepper lukker seg om klitten og fitteleppene hennes. Slikker henne intenst mens hun stønner. Smaken av henne gjør meg enda kåtere og jeg forsøker å få i meg så mye som mulig. Stønner mens jeg knuller henne med to fingre og masserer klitten med tunga. Vi holder på sånn en stund til hun setter seg skrevs over fanget mitt og glir rett ned på kuken min. Jeg stønner høyt og legger hodt mot puppene hennes. Suger meg fast til en brystvorte mens hun rir kuken min hardt opp og ned. Fitta hennes melker meg hardt mens jeg støter hardt opp i henne. Hun biter og småsuger på øre mitt mens vi knuller hardt og fort. Ren lyst og nytelse.

 

"Sprut fitta mi full. Jeg kommer nå" hvisker hun og jeg kjenner hvordan hun presser fitta ned på kuken min. Det er alt som skal til. Kuken min begynner å pumpe henne full av sperm. Det kjennes ut som at det virkelig spruter hardt inni henne og jeg kjenner at fitta hennes trekker seg sammen og melker meg tom samtidig.

 

Etter flere minutter der vi bare ligger og nyter etterdønningene av orgasmene får vi på oss klærne igjen.

 

"Jeg foreslår at vi pakker inn denne jeg" sier hun og plukker opp bhen hun har prøvd for meg.

 

"Så får du heller komme tilbake og bytte den. Jeg er på jobb hver torsdag" sier hun og smiler lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...