Gå til innhold

Første treff.


Gjest Smuttie

Anbefalte innlegg

Gjest Smuttie

For en liten stund virret jeg innom en av norges 2 store chat'er en lørdagskveld. Egentlig uten de store planene , men ettersom jeg elsker cuckold-livsstilen, hotwives, dogging GB og alt i den retning er det alltid spennende å se om det er andre likesinnede inne, som er klare for en prat. I det forholdet jeg er i nå, kommer det ikke på tale å praktisere, så det blir til at jeg koser meg med minnene av mine tidligere opplevelse, som det er mange av, prat med andre, og ønske om å finne et par som lever cuckoldaktig og vil la meg være deres Bull :)

 

Oppmerksomheten min i chatrommet gikk umiddelbart til et nick som beskrev at de var et par i min hjemkommune. Trass i at disse gjerne blir nedklikket av overopphetede mannfolk, fikk jeg svar etter å ha innledet med at jeg var fra samme sted, og at jeg virkelig nyter av å leke sammen med par. Det var mannen i paret som chattet, hun var på kveldsvakt på jobben. Vi fortsatte praten og kom snart frem til at akkurat de samme tingene tente oss. Han drømmer stadig om at hans samboer knuller andre, alene eller med han, at han får være tislkuer eller komme hjem til en nypult og sæddryppende deilig mus.

 

Vi fortsatte praten på msn og snart utvekslet vi også Facebook adresser. Slik fikk jeg sett hans deilige tøs ganske kjapt. Dagen etter fortsatte vi praten på nett, men da også med henne. Også denne dagen skulle hun jobbe, så treff ble vanskelig.

Neste morgen igjen, hadde jeg et møte, som absolutt lot seg avlyse. Jeg tok de nødvendige telefoner og sendte så en mld til han, om at jeg ville knlle hans deilige samboer mens han var på jobb den dagen. Fikk raskt noen kåte svar, og beskjed om at jeg bare måtte kontakte henne for å være sikker på at hun kunne.

 

Etter noen deilige sms'er frem og tilbake, sier hun at "Jo, hun vil kjenne pikken min". Men hun ligger i sengen ennå, og vil gjerne dusje først, hun og samboeren hadde nemlig brukt natten til å knulle, og fitten er fyllt. Jeg blir steinhard ved tanken, og gir henne beskjed om å bare bli i sengen, brukt mus er jo noe av det deiligste som finnes :) 20 minutter senere parkerer jeg utenfor huset deres. Det er mørkt over alt, men døren er ulåst.Jeg går inn i gangen og roper et forsiktig "hallo". Hei hei lyder det fra bak en av de stengte dørene. Jeg åpner døra, inn til soverommet deres, som er mørkt, men aner konturene av Stine i sengen. Hurtig kler jeg meg naken, og åler meg opp i dobbeltsengen deres.

 

Vi finner tonen med en gang, og det tar kun noen få sekunder før jeg kjenner den lekne tungen hennes leke med min.... Jenta kan virkelig kline, og de våte tungekyssene gjør meg steinhard. Vi har nesten ikke utvekslet noen ord sammen, og rommet er mørkt så jeg har ikke engang fått sett henne skikkelig. Men kliningen utarter og ståpikken min banker mot lårene hennes... Jeg lar hånden gli opp under nattskjorten hennes og leker med de deilige brystene, lar brystvortene rulle mellom fingrene. Hånden hennes har funnet den stive pikken min, og hun runker meg i deilige lange drag. Jeg kysser meg nediver den deilige kroppen til Stine. Stopper ved brystene, suger niplene inn i munnen og kjenner hvor harde de er.... Fortsetter nedover og drav av henne den allerede våte trusen hennes, før jeg skiller de hovne fitteleppene fra hverandre og begynner å slikke... Hun stønner av vellyst og vrir seg under meg. Stikker prøvende en finger i den våte varme musen hennes, før jeg etter en stund mer bestemt begynner å massere g-puktet til den deilige, sexy og kåte nesten ukjent kvinnen foran meg. Hun virkelig nyter av g-punktsstimuli og stønner fornøyd... Etter en stund beveger jeg meg opp igjen, og vi kysser begjærlig, så hun kan kjenne smaken av sin egen deilige fitte fra munnen min.

 

Nå er jeg så bankende kåt at jeg MÅ inn i henne. Spør om vi ikke skal sende noen bilder til samboeren, og hun ber meg finne mobilen til henne. Vi knipser noen bilder i det pikken min glir inn i den våte fitta hennes, og mens jeg knuller henne sbegynner hun å sende MMS'er til sim kåte samboer, som er på jobb. Svarene hans kommer kjapt, og de er kåte.... Han forteller hvor kåt han bli av bildene og vil ha mer.. Vi fortsetter, og han får bilder av at jeg slikker den deilige våte fitten henens, og hvordan hun runker og suger pikken min... Vi koser oss en god stund med fingring, g-punktslek, suging og knulling, før hun suger meg og lar meg sprute utover hele deres samboerseng... Det er så deilig å vite at han om noen timer kommer hjem til en deilig brukt fitte, og med mine sædrester i lakenet.... Dette var et fantastisk deilig møte, med en sexy, koselig og deilig kåt jente, som jeg snart vil knulle igjen... Om neste treff ikke skjer mens han er på jobb, skal han få stå UTENFOR soveromsvindiet og kikke inn på osss mens jeg knuller samboerens deilige fitte, mens han står utenfor og runker... Da skal jeg fylle henne med sæden min, slik at han kan få gleden av å gli inn i en sædfyllt og nybrukt deilig fitte rett etterpå.....

 

 

NB: Historien skrev jeg her etter oppfordring fra Stine, og jeg håper at hun, han eller de begge snart blir aktive her inne på forumet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest kalle12

Var veldig fin og detaljert skrevet, så likte den godt. Ga jo sine reaksjoner når man lukket øynene og tenkte på settingen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
  • 5 years later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...