BigWoman Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 søker en bull som vil slikke meg renn etter at jeg er blitt pumpa full av masse deilig.. er du av den seriøs,gentleman, slikkekåte bullen jeg søker? ta da kontakt, fortell gjerne noen setninger og kanskje det er nettopp DEG som får ett svar fra meg.. venter i dyrppende våt lengsel på spennende svar.. josenuss på magen så lenge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestfoldslave Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Hei Vil gjerne være din BUll jeg. Hvor i landet er du fra da? Jeg elsker å slikke. Jeg elsker også å slikke deg ren for saftene våre Snakkes vi? tyren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robinson Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Veldig intressert. Hvor er du fra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BigWoman Posted November 1, 2011 Author Share Posted November 1, 2011 robinson! ja det samme kan jeg jo spørre deg om.. er fra østfold Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robinson Posted November 1, 2011 Share Posted November 1, 2011 Veldig synd! Er fra Rogaland, men elsker fyldige og frodige kvinner! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts