BigWoman Skrevet 1. november 2011 Share Skrevet 1. november 2011 søker en bull som vil slikke meg renn etter at jeg er blitt pumpa full av masse deilig.. er du av den seriøs,gentleman, slikkekåte bullen jeg søker? ta da kontakt, fortell gjerne noen setninger og kanskje det er nettopp DEG som får ett svar fra meg.. venter i dyrppende våt lengsel på spennende svar.. josenuss på magen så lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestfoldslave Skrevet 1. november 2011 Share Skrevet 1. november 2011 Hei Vil gjerne være din BUll jeg. Hvor i landet er du fra da? Jeg elsker å slikke. Jeg elsker også å slikke deg ren for saftene våre Snakkes vi? tyren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinson Skrevet 1. november 2011 Share Skrevet 1. november 2011 Veldig intressert. Hvor er du fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigWoman Skrevet 1. november 2011 Forfatter Share Skrevet 1. november 2011 robinson! ja det samme kan jeg jo spørre deg om.. er fra østfold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinson Skrevet 1. november 2011 Share Skrevet 1. november 2011 Veldig synd! Er fra Rogaland, men elsker fyldige og frodige kvinner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.