Gå til innhold

Med eks... er det ok?


Spent

Anbefalte innlegg

Hei alle, hos oss er det som noen vet, litt for lenge siden kona har vært til sengs med noen andre. Hun har også sterke fantasier om andre menn fremdeles, og tenner på menn når hun møter dem. Hun koste seg med dem oftere for en periode siden. Men det har vært for mye annet en lang stund nå, så det har ikke blitt noe på lenge.

 

En ting som går igjen endel i våre fantasier, er en mann hun var sammen med før. Altså en eks mann. Som også var anderledes enn meg i senga. Det går ofte igjen, at vi har det bra, men at hun likevel husker sexen med han som veldig god, da den var litt anderledes enn meg. Han er godt utstyrt, noe høyere enn meg, og veldig flink til å bruke munnen for å tilfredstille henne mellom bena.

 

Så er spørsmålet, om hun skal kontakte eks typen for en "siste natt" på et hotellrom, eller ikke. Det vil nok sette det igang litt igjen for oss, også med andre enn eks'en. Det er veldig fristende, det er en deilig setting, men likevel... det er eks typen. Jeg er helt sikker på at det kun blir sex mellom dem, og også at det er kontrollertbart. Selv om det nok blir en heftig sex-opplevelse for kona.

 

Har noen av dere erfaringer rundt dette, og hva vil dere anbefale? Sex med eks er jo nesten det ultimate på en måte, men kanskje ikke på den annen side. Jeg er i tvil. Jeg er sikker på at det tenner meg veldig mye i forkant, men blir det for mye når hun er borte en kveld/natt?

 

Håper å høre noen erfaringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...