Gå til innhold

Hun dro tilbake til han dagen etter for å fullføre det de hadde begynt på...


Gjest Lynx

Anbefalte innlegg

For et par år siden var min rampete eks kone en tur på byen sammen med noen fra jobben.

Jeg kjørte henne hjem til en av kollegaene hennes som skulle ha vorspiel.

Hun hadde alle rettigheter til å ha sex med hvem hun ville så lenge vi var gift, så jeg var alltid litt spendt når hun skulle ut på noe. Som regel skjedde det ingen ting. Hun viste jo at hun hadde muligheten når hun ville, så hun valgte sine elskere med omhu.

Det var lenge siden hun hadde vært på vift, så jeg hadde egentlig ingen forhåpninger om at det skulle skje noe denne gangen heller.

Hun ble sen, var ikke hjemme før i firetiden på natta, så jeg lå i dyp søvn da hun kom hjem. Hørte henne på trappa, at utgangsdøren ble åpnet, og at hun kom rett inn på soverommet til meg.

Jeg begynte å ane uråd… Sover du sa hun halvhøyt.

Du må stå opp, jeg har noe å fortelle deg sa hun, før hun gikk ut på kjøkkenet.

Jeg kom meg opp og gikk etter henne.

Hun satt der med et stort smil. Har det skjedd noe spurte jeg henne…

Ja, det har skjedd litt sa hun, men jeg skulle virkelig ønske at det hadde skjedd mye mer.

Jeg møtte en fyr på vorspielet sa hun, han var så deilig, og vi flirtet med hverandre hele kvelden. Vi prøvde å gjøre det i smug, men det var vist folk som la merke til oss.

Jeg kjente det begynte å hamre i brystet, og at kukken min reiste seg.

Ja, men hva skjedde spurte jeg med skjelvende stemme. Ble det noe på deg.

Ikke mer enn klining og beføling var svaret, Åh jeg har så lyst på han. Jeg kjente på pikken hans, og han var diger. Jeg ville så gjerne ha han langt inni meg, skulle ønske jeg var der sammen med han nå.

Kukken min ble stein hard, ja men hvorfor er du ikke hos han da spurte jeg.

Han hadde blitt litt for full var svaret, men jeg vil veldig gjerne dra til han i morgen sa hun. Er det greit?

Selvfølgelig er det greit. Så deilig da, at du har møtt en du har så lyst på sa jeg.

 

Det var ikke enkelt å få sove den natten. Verken for henne eller for meg.

Jeg prøvde meg litt, men ble avvist. Hun ville spare seg for han.

 

Søndagen kom, og det tok ikke lange tiden før hun begynte å sende han meldinger.

De ble enige, og avtalte å møtes ut på ettermiddagen.

 

Tiden nærmet seg, og min eks kone gikk for å gjøre seg klar for å reise til sitt nye funn.

Jeg ble alltid så kåt av å høre henne på badet i slike fall.

Viste at hun barberte den deilige fitta si, gjorde seg deilig for en annen mann.

Tanken på at hun snart ville ligge naken i sengen hans, med kukken hans i munnen, i fitta, og kanskje hun til og med ville la han slippe inn i toern.

Hun likte å få kukk i alle hullene sine.

 

Jeg gikk inn til henne for å kjenne på fitta hennes. Hun var helt glatt, varm og veldig våt.

Det var bare så vidt jeg fikk kjent etter, for jeg ble bryskt avvist.

Hun ville ha han nå, ikke meg. Ikke noe tafsing en gang…

Jeg ble kjempe kåt av hennes avvisende holdning. Jeg forstod at hun virkelig ville ha denne karen, hun var annerledes enn med tidligere menn.

 

Hun viste også godt hva hun gjorde med meg ved å oppføre seg slik hun gjorde nå. Hun viste at hun tente meg veldig.

 

Så var tiden kommet, hun satte seg i bilen og dro av sted for å treffe sin nye sexpartner.

Ringer deg når jeg er på vei hjem sa hun. Aner ingen ting om hvor sent det blir.

 

Det gikk mange timer før telefonen ringte.

Mange timer i altoppslukende spenning.

Lenge siden jeg har hatt ståkukk i så lang tid, sammenhengende.

 

Hei det er meg sa det da jeg tok telefonen.

Er på vei hjem nå...

Hvordan gikk det spurte jeg.

Det gikk veldig godt sa hun.

Han var så deilig. Den store pikken hans har vært inne i alle hullene mine, og han har fylt alle tre ett etter ett.

Forteller deg mer når jeg kommer hjem sa hun før hun la på.

 

Fortsettelse følger…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun dro tilbake…. Fortsettelse

 

Jeg holdt på å sprekke av kåtskap når jeg hørte bilen svinge inn på gården.

Klarte nesten ikke vente på at hun skulle komme inn med den sædvåte fitta si, slik at jeg endelig skulle få kose meg med å slikke henne rein.

Kjenne den deilige blandingen av hennes fittesafter blandet med en annen manns sperm.

Lite som er så deilig som å slikke den nypulte fitta til kona si når hun har vært ute på vift.

 

Hørte henne trampe av seg snøen på trappa, før hun kom inn i gangen.

Jeg mobiliserte all min selvkontroll, og gikk ut for å møte henne.

Hun fikk av seg støvlene og sendte meg et skjemskt smil, før hun tok tak i meg å kysset meg. Jeg kjente smaken av at hun hadde hatt kukken hans i munnen, og tatt i mot ladningen hans, og svelget den.

Hun var veldig god til å suge kukk, og hun elsket å svelge hver eneste dråpe av sæd.

 

Jeg ledet henne inn på kjøkkenet og til et glass vin jeg hadde fyldt opp til henne.

Lot henne få sette seg ned å summe seg litt før jeg spurte hvordan det hadde vært.

 

Hun begynte å fortelle…

 

Han er diiiger sa hun.

Den største kukken jeg har hatt i meg noen gang.

Også er han hardhendt.

Hun hadde bare så vidt fått komme innenfor døren hans før han hadde tatt tak i henne, og latt henne få merke at det var han som var sjefen.

Han hadde tatt seg tid til et langt kyss, og fått et forsiktig nikk fra henne på at det var greit at han tok ledelsen og bestemte hvordan dette skulle gå for seg.

Hun er egentlig svært lite underdanig, men han hadde fått henne til å bli det.

 

Han hadde stukket hånden ned innenfor klærne hennes, rett ned til fitta, og kjørt to fingre opp i henne.

Slik hadde de stått på terskelen inn til stuen hans en stund, mens han hadde fingerpult henne. Han hadde fått henne klissvåt med det samme.

Hun har evnen til å sprute og flomme. Hun har rent utover ansiktet mitt mange ganger, fylt munnen min med fittesafter, slik at det rett og slett må svelges.

Og dere, jeg tuller virkelig ikke, det er helt sant.

 

Han hadde fått henne til å begynne å flomme med det samme.

Noe han hadde vært svært fornøyd med. Vet hvor inspirerende det kan være.

 

De satte seg ned, og tok en røyk.

Han dro av seg buksa og viste frem den store kukken sin.

Hun fortalte at han var så stor at det var vanskelig for henne å gape rundt den.

Det hadde sprengt i munnvikene hennes da han begynte å knulle henne i munnen.

 

Han rev av henne klærne, løftet henne opp og kastet henne ned på sengen sin, før han i ett støt kjørte den digre kukken sin helt i bunnen av henne.

Hun hadde kjent det sprenge i fitta, deilig spreng av den store kukken som snart begynte å jage inn og ut av henne i et hardt og bestemt tempo. Det hadde gjort litt godt vondt til å begynne med, før fitta hennes vendte seg til den digre kukken.

 

Hun kjente at han var i ferd ved å komme etter en kort stund.

Vanligvis ville hun tatt kontroll i den settingen, og ikke latt han få sprute før hun bestemte at han skulle få lov, men slik var det ikke med denne karen.

Her var det han som hadde kontrollen, og gjorde hva han ville med henne.

 

Rett før han skulle komme stoppet han.

Han trakk seg ut, og begynte å slikke henne isteden.

Slikke i seg fittesaftene hennes som flommet ut av henne, og gjorde lakenet bløtt.

Han fuktet fingrene med saftene hennes, og lot en av dem finne den lille knuten der bak på henne.

Han begynte å bearbeide det trangeste hullet hennes, og hun skalv ved tanken på at han snart skulle trenge inn i analen hennes med det store beistet av en pikk han hadde.

Hun ynket seg litt, og prøvde å vri seg litt unna, men ble resolutt satt på plass. Det var ingen vei utenom. Han skulle knulle alle hullene hennes!

 

Hun ble kommandert opp på alle fire, og hun viste at snart ville han trenge inn i henne bakfra. Hun ble stående med baken i været. Skalv litt.

Litt av frykt for at han skulle være for stor for henne, men mest av forventning.

Han trengte seg ikke inn med det samme, men la kukken til rette i rumpesprekken hennes.

Hun kjente den der stor og hard. Samtidig tok han frem et tørkle og satte bind for øynene hennes.

 

Så stod hun der på alle fire med baken i været, og bind foran øynene.

Kåt som bare det, og med fittesaft dryppende ut av henne.

Med ett kjente hun noe kaldt i rumpehullet.

Han hadde trykket ut litt glidekrem rett i hullet hennes. Den kalde kremen pirret henne veldig. Så smurte han kremen utover rumpehullet hennes før han stakk en finger forsiktig inn i henne.

Etter en stund fulgte finger nummer to samme vei, og han utvidet hullet hennes litt etter litt, helt til han satte kukkhodet mot inngangen, og sakte men sikkert presset den store kukken inn anusen hennes.

Det tok ikke lange tiden før han virkelig knullet rumpehullet hennes.

Hun syntes etter hvert at det var veldig deilig, og hun hadde kommet da han samtidig som han knullet ræva hennes hadde kjørt en dildo opp i fitta på henne.

 

Så kjente hun det begynte å rykke i kukken hans, og snart stod spruten hans inn i henne.

Han fyldt opp ræva hennes med sæden sin.

 

Fortsettelse følger…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tok seg en liten pause etter at han hadde tømt seg i toern hennes.

Men det varte ikke lenge før han var klar igjen, og hadde kommandert henne til så suge han stor og stiv igjen.

 

Det var deilig å høre på at hun fortalte om hvordan hun hadde kjent den digre kukken hans vokse i munnen hennes, og våkne til liv igjen.

Jeg fikk høre om hvordan hun hadde ligget mellom beina hans, og sugd og slikket på kukken og ballene hans.

Hvordan han hadde vridd seg og jukket i mot henne.

Hun hadde sin fulle hyre med å klare pikken hans i munnen, og hadde hatt store problemer når han hadde forsøkt å presse seg så langt inn i munnen hennes som han bare kom.

Vanligvis hadde hun ikke noe problemer med deep throat, men denne karen ble et par nummer for stor for munnen hennes.

 

Det for en faan i henne, og hun tok dildoen han hadde brukt på henne tidligere og presset den mot rumpehullet hans samtidig som hun gav ham en ordentlig omgang med tungen.

Han hadde ynket seg litt da dildoen åpnet han, og trengte seg inn, men han stoppet henne ikke.

En liten stund var det hun som hadde kontrollen, og bestemte hva som skulle skje.

 

Det gikk ikke så lenge med denne behandlingen før hun hadde kjent at det strammet seg i ballene hans.

Han tok tak i hodet hennes og trakk henne mot seg samtidig som han lot alt sammen strømme ut, og inn i munnen på henne.

Hun slikket i seg hver dråpe, melket kukken hans med munnen sin til hun hadde fått i seg absolutt alt av den deilige sæden hans.

Hun sa hun sjelden hadde kjent en mann som smakte så deilig som han.

 

Det var tydelig at det var full klaff mellom de to, og at hun endelig hadde funnet en elsker hun kunne slå seg litt til ro sammen med.

Ja hun var så pass ivrig at jeg nesten begynte å lure på om det var noe mer som lå i luften mellom dem enn bare sex.

 

Hun hadde trodd de var ferdig i det han hadde tømt seg i munnen hennes, men den gang ei.

Denne karen ville ikke gi seg med to tømminger i løpet av en kveld.

Det gikk ikke lange stunden før han ville mer.

 

Nå var han tilbake i full kontroll, og denne gangen var det fitta hennes som skulle få unngjelde til gangs.

Sett med mine øyne var mannen en skikkelig gentleman i og med at han sparte fitta hennes til slutt.

Skulle nesten tro at han hadde erfaring med andre menns koner fra før av…

 

Han grep tak i min daværende kone, og la henne ned på rygg. Han var ikke hard igjen, men stiv nok til at han fikk presset seg inn i den våte varme, og etter hvert vide fitta hennes. Der inne vokste monsterkukken igjen til sine gamle høyder, og det varte ikke lenge før han var i full gang med å knulle henne på skikkelig vis.

Han hadde vært så hard med henne at hun ikke klarte å holde klynkene sine tilbake, og jo mer hun akket seg, jo hardere gikk han til verks.

Han var en skikkelig råtass, han tok henne som jeg aldri har gjort, og aldri fikk gjort…

Hun elsket det fra start til slutt, og forklarte meg innstendig om den deilige orgasmen han fikk frem i henne samtidig som han fylte fitta hennes opp med sæden sin.

Først etter at han hadde tømt seg i henne spurte han om hun brukte prevensjon…

 

Etter at hun hadde fortalt meg alt dette, dro hun meg inn på soverommet, dro av seg buksen. Trusen lå igjen hos han…

Jeg så hvor rød og svulmende fitta hennes var, og kjente lykken strømme inn i meg som hun dro ansiktet mitt ned mot de blodfylte fitteleppene sine.

Jeg satte munnen inntil, og kjente lukten og smaken av en annen manns sæd i min kones deilige fitte.

 

De møttes flere ganger, og kanskje forteller jeg litt om det ved en senere anledning.

 

Ha det fint folkens.

Kos dere sammen, så mange som mulig ;-)

 

LYNX

 

---------- Post added at 18:39 ---------- Previous post was at 18:38 ----------

 

Yepp!

Og det deiligste er at dette faktisk har skjedd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...