oss1132 Skrevet 28. oktober 2011 Share Skrevet 28. oktober 2011 Vi søker en lekekamerat. Du er over 38, trivelig, fleksibel og liker spenning. Send oss en melding da vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 14. november 2011 Share Skrevet 14. november 2011 Håper ikke alder skal hintre oss fra å bli gode venner Fantasifulle & flotte stunder venter, bare å ta kontakt hvis dere har tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Konepuler Skrevet 15. november 2011 Share Skrevet 15. november 2011 Heisann. Trivel og fleksibel er jeg. Og veeeeldig glad i spenning. Prates? Hilsen R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeppe Skrevet 5. desember 2011 Share Skrevet 5. desember 2011 hei..kansje jeg er den dere søker..ta kontakt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyskjerri Skrevet 6. desember 2011 Share Skrevet 6. desember 2011 hei spenndene profil dere har. Er intrisert i å bli kjent med dere, kansje vi møtes. KOS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeppe Skrevet 6. desember 2011 Share Skrevet 6. desember 2011 (endret) heisann..er klar jeg..39 år og liker det meste som er til felles kos og nytelse.. kan ta kontakt på den "hote" mailen: Mail fjernet iht regler. Vennligst les regler før posting - mod Endret 9. desember 2011 av Norwegianhubby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.