oss1132 Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Vi søker en lekekamerat. Du er over 38, trivelig, fleksibel og liker spenning. Send oss en melding da vel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stallion80 Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Håper ikke alder skal hintre oss fra å bli gode venner Fantasifulle & flotte stunder venter, bare å ta kontakt hvis dere har tid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konepuler Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Heisann. Trivel og fleksibel er jeg. Og veeeeldig glad i spenning. Prates? Hilsen R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeppe Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 hei..kansje jeg er den dere søker..ta kontakt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nyskjerri Posted December 6, 2011 Share Posted December 6, 2011 hei spenndene profil dere har. Er intrisert i å bli kjent med dere, kansje vi møtes. KOS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeppe Posted December 6, 2011 Share Posted December 6, 2011 (edited) heisann..er klar jeg..39 år og liker det meste som er til felles kos og nytelse.. kan ta kontakt på den "hote" mailen: Mail fjernet iht regler. Vennligst les regler før posting - mod Edited December 9, 2011 by Norwegianhubby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts