Trønderbull Skrevet 17. juli 2020 Share Skrevet 17. juli 2020 Ung og frisk herremann på 30 fra trondheim her? Finnes det noe interesse rundt en spermfylt kondom fra en stor bull her? Cuck kan feks drikke det osv.. Hvis dette virker interessant bare send en pm sp tar vi det fra der☺ 4 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ambivalent Skrevet 17. juli 2020 Share Skrevet 17. juli 2020 Akkurat det tviler jeg sterkt på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønderbull Skrevet 18. juli 2020 Forfatter Share Skrevet 18. juli 2020 Ambivalent skrev (9 timer siden): Akkurat det tviler jeg sterkt på Du får bare tvile så my du vil du? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sub40 Skrevet 14. oktober 2020 Share Skrevet 14. oktober 2020 Dette handler om ydmykelse. Dette er mindf fuck sa det holder. Blir hard av a lese bull sine syke ideer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønderbull Skrevet 17. oktober 2020 Forfatter Share Skrevet 17. oktober 2020 Sub40 skrev (På 14.10.2020 den 20.59): Dette handler om ydmykelse. Dette er mindf fuck sa det holder. Blir hard av a lese bull sine syke ideer! Hehe, mange flinke cucks ja? De sier det fortsatt er varmt når de tar spruten min, noen har filmet det også? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sub40 Skrevet 17. oktober 2020 Share Skrevet 17. oktober 2020 Blir sa kat av dine beskrivelser. Har hatt nasty sub/dom fantasier siden ung alder. Er hetro og har alltid vaert. Men dette er sa ydmykende. A se en stor kuk gjor noe med hodet mitt!! Burde vaert en tur hos psykologen, men dette tenner sa mye!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønderbull Skrevet 28. november 2020 Forfatter Share Skrevet 28. november 2020 Pm om noen er interessert i tykk bull sperm i kondom? Legger ved et bilde av en sulten cuck som tar spruten min i bilen etter henting? Tar ca 5-7 minutter fra spermen forlater ballene mine til den er i cuckens mage, så den er fortsatt varm? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sub40 Skrevet 28. november 2020 Share Skrevet 28. november 2020 (endret) Blir sa hard av a lese hva du skriver. Har du flere bilder. Har du andre ting fylt med jizz. Brukt ronkesokk, boxer, annet. Tanken pa a ga rundt med en covid maske med lukten av balle og torket sperm. Dette er ting jeg ronker til. Det meste som er ydmykende. Men a matte suge pikk og masse sperm ma vaere det mest ekstreme... Endret 28. november 2020 av Sub40 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckmaster Skrevet 6. februar 2021 Share Skrevet 6. februar 2021 Jeg tar gjerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par søker kvinne 30-50 Skrevet 17. mars 2021 Share Skrevet 17. mars 2021 skulle vært på hyttetur til Trysil du ? fylt henne direkte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønderbull Skrevet 20. mars 2021 Forfatter Share Skrevet 20. mars 2021 ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mio Skrevet 11. april 2021 Share Skrevet 11. april 2021 Ja takk send meg fylt kondom regelmessig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.