Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ung og frisk herremann på 30 fra trondheim her? Finnes det noe interesse rundt en spermfylt kondom fra en stor bull her? Cuck kan feks drikke det osv.. 

Hvis dette virker interessant bare send en pm sp tar vi det fra der☺

• Liker 4
  • Takk 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet
Sub40 skrev (På 14.10.2020 den 20.59):

Dette handler om ydmykelse. Dette er mindf fuck sa det holder. Blir hard av a lese bull sine syke ideer!

Hehe, mange flinke cucks ja? De sier det fortsatt er varmt når de tar spruten min, noen har filmet det også?

• Liker 1
Skrevet

Blir sa kat av dine beskrivelser. Har hatt nasty sub/dom fantasier siden ung alder. Er hetro og har alltid vaert. Men dette er sa ydmykende. A se en stor kuk gjor noe med hodet mitt!! Burde vaert en tur hos psykologen, men dette tenner sa mye!!! ;)

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Pm om noen er interessert i tykk bull sperm i kondom? Legger ved et bilde av en sulten cuck som tar spruten min i bilen etter henting? Tar ca 5-7 minutter fra spermen forlater ballene mine til den er i cuckens mage, så den er fortsatt varm?

Screenshot_20201128-104741_Video Player.jpg

• Sexy 1
Skrevet (endret)

Blir sa hard av a lese hva du skriver. Har du flere bilder. Har du andre ting fylt med jizz. Brukt ronkesokk, boxer, annet. Tanken pa a ga rundt med en covid maske med lukten av balle og torket sperm. Dette er ting jeg ronker til. Det meste som er ydmykende. Men a matte suge pikk og masse sperm ma vaere det mest ekstreme...

IMG_20201019_214729_BURST002.jpg

IMG_20201126_173643.jpg

Endret av Sub40
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...