Gå til innhold

Erfaren bull som gjerne tar hånd om din kjære


Close2you

Anbefalte innlegg

Hallo hotwifes og cuckolds.

 

Jeg er en erfaren mann på 43 som bor på Østlandet og som ofte er i Oslo/Drammensområdet på jobboppdrag. Er en velutdannet og ryddig mann med god utdannelse, dannelse og jobb.

 

Jeg liker meget godt situasjonen der jeg jeg blir invitert hjem til et par og han tilbyr meg sin kone til hygge og nytelse. Alternativt at han lar sin kåte dame dra ut på treff hvor han vet at hun skal knulles av en elsker. Jeg har stor respekt for menn som på dennne måten gir sin kjære den glede det er å få annen kuk nå og da.

 

Jeg er bestemt men hensynsfull, og vil tilpasser behandlingen av henne etter erfaring, lyster og ønsker. Jeg har vært med å gitt en uerfaren hotwife en rolig start med langvarig erotisk oljemassasje, så hun kunne komme hjem til sin kjære rimelig ør og opphisset. Men jeg kan også innta rollen som den bestemte som tar full kontroll over henne, kanskje fester henne litt opp og bruker henne etter alle kunstens regler, - gjerne i hans påsyn. Midt i mellom disse situasjonene ligger helt vanlig deilig sex i mange stillinger, som jeg også liker svært godt. Er fokusert også på hennes nytelse ;).

 

Jeg har gode erfaringer med det sosiale ved slik treff. Er hyggelig og omgjengelig og får samtaler til å gli lett slik at situasjonen føles behagelig for alle. Fysisk er jeg 182/80, godt trent og utstyrt. Jeg glad i vann og såpe! Ta gjerne kontakt om noen har lyst. Det beste er om vi kan utvikle et slikt forhold over noe tid, men jeg kan også ta på meg "engangsoppdrag". Kan ordne med sted om ønskelig, - nær dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...